Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο ακουλουθω και εγω. Μεγαλο κομπρεσσορα (HKS GT8550, ο ιδιος κομπρεσσορας χρησιμοποιειται και στα FI E92 M3 απο την εταιρεια) χαμηλη πιεση (8psi), μεγαλο I/C + ψυξη εισαγωγης με μεθανολη/νερο για οσο το δυνατον χαμηλοτερες θερμοκρασιες εισαγωγης ωστε να αποφυγουμε το detonation που ειναι καταστροφικο για αυτο το μοτερ. Η βενζινη πρατηριου ειναι ο ανασταλτικος παραγοντας εδω. Με race fuel θα ειχαμε και καλυτερα αποτελεσματα/αξιοπιστια αλλα δεν ειναι εφικτο να κινουμαστε με αγωνιστικη βενζινη μονο

  2. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (09-10-12), Panos 316T (09-10-12), pilot (12-10-12), saulm3 (09-10-12), Thomelef (09-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP