ότι το νισάν είναι καλό αμάξι, δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς μας.
εγώ πιστεύω ότι όλα είναι θέμα οδηγού. τι θέλω να πώ.
επειδή αναφέρθηκε η απουσία του απο διάφορα φόρα και γενικά απο το ίντερνετ, πιστεύω ότι αυτό έχει γίνει απο την παρεξηγημένη ταυτότητα του αυτοκινήτου, που φυσικά κατάφερε να κάνει πρώτη η νισαν, με την βοήθεια των ιδιοκτητών του αυτοκινήτου.
το αμάξι μας ξεσκίζει τα πάντα λέει η νισαν, ενώ απο την άλλη έχουμε την ιστορία του GM6, όπως και κάποια άλλα παρόμοια παραδείγματα που κυκλοφορούν στο τιούμπ.
ένας σοβαρός οδηγός δεν ασχολείτε με τις μπούρδες αυτές, που όλοι ξέρουμε για που είναι και που ανήκουν.
θεωρώ ότι ένας λάτρης της οδήγησης θα το έβρισκε πολύ λίγο το αμάξι, για τον λόγο ότι η συμμετοχή του θα ήταν πολύ μικρή, εν αντιθέση με την πάλη που θα έριχνε με ένα πόρσε, με μια φεράρι, ή ακόμα και με το παιχνίδι που θα μπορούσε να κάνει με ένα Μ3.
πείγε δλδ σε άτομα που η σχέση τους με την οδήγηση περιορίζεται στην ευθεία, σε κάποιους άλλους που απλά θέλαν ένα πολύ καλό αμάξι και καλά αντάξιο πολύ ακριβότερων, και σε ένα μικρό ποσοστό που πραγμαικά ασχολείτε με την οδήγηση.
οι πρώτοι λοιπόν κυκλοφορούν χιλιάδες βίντεο στις ευθείες της ρωσσίας - αμερικής και οπουδήποτε αλλού, οι δεύτεροι πιθανότατα να μην γνωρίζουν ότι υπάρχουν αυτοκινητιστικά φόρουμ, ενώ οι τρίτοι είναι τόσο λίγοι, που τα ποστς τους ίσως να χάνονται ανάμεσα στα εκατομύρια ποστ τα οποία αφορούν άλλα αμάξια.
εμάς μας νοιάζει η γνώμη των τρίτων λοιπόν, και κανενός άλλου
το αμάξι πιστεύω ότι έκανε το μπαμ του, έγινε ο τζερτζελές που ήθελαν και πείρε την θέση του στην αγορά, και στην ιστορία της αυτοκίνησης.









Απάντηση με παράθεση