Προσωπικά έζησα το 1.6 turbo της συνεργασίας bmw-peugeot με τα 150ps (σε peugeot 207 facelift "rallye"
και τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό Ν46Β20 στο 120i
Tα 2 αυτοκίνητα έχουν παραπλήσιο βάρος με πιο βαριά την BMW (αλλά βέβαια το πλαίσιο, η κατανομή βάρους και η ανάρτηση της BMW είναι σε ένα άλλο επίπεδο).

Έβγαλα τα συμπεράσματά μου πάντως -όσο μπορούσα τηρουμένων των αναλογιών- και στο θέμα της ποιόητας λειτουργίας τους γενικότερα (γραμμικότητα απόδοσης της ροπής κλπ) και στο θέμα της πραγματικής κατανάλωσης (όχι στο εργαστήριο αλλά στην πράξη).

Και τα συμπεράσματα αυτά -καλώς ή κακώς- κλείνουν υπέρ του ατμοσφαιρικού δίλιτρου.