Σελίδα 8 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 184

Θέμα: Νέο τουρμπομοτέρ της BMW 1500cc 224 PS αυτά είναι :-)

  1. #71
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ελπίζω να μη χάσει η bmw την εταιρική ταυτότητα της....όπως έπαθε κάποια στιγμή η alfa...

    Σίγουρα τα τουρμπομοτέρ είναι πιο ευκολοδήγητα καθημερινά και μάλλον έπρεπε κ η bmw να ακολουθήσει την τάση...αλλά θα μπορούσε σε κάποια Μ να κρατήσει την ατμόσφαιρα...σαν επίδειξη τεχνολογίας κ δύναμης αλλά κ σαν απόκριση....

  2. The Following User Says Thank You to vagmag For This Useful Post:

    Panos 316T (17-09-12)

  3. #72
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η εταιρεια εχει βγαλει πολλα "ασχημοπαπα" αλλα το καταπιαμε,
    αυτη η ρημαδα η μπροστοκινηση στην συγκεκριμενη εταιρεια δεν καταπινεται...

    ΕπισηςΣυμφωνω με Θωμα ως προς ///Μ και τουρμπο ισον βεβυλωση.
    Νομιζω οτι ειμαστε ρομαντικοι κατι το οποιο επουδενι δεν χαρακτηριζει την ΒΜW και αφηνει την εντυπωση οτι μερικα πραγματα εγιναν συγκυριακα.
    Η Μ5 εξω τους αρεσε πολυ!!! γιατι να μην κανει και την Μ3??? αν δεν γινει Υδριδικη? Το παραμυθι ειναι καταναλωση-ρυποι

  4. #73
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για να μην θεωρουμε ως ο κολλημενος, θα πω ενα πραγμα.
    Αν υπηρχε 116 με τουρμπο στα 150-160 αλογα, με την δυνατοτητα επιλογης στο διαφορικο, θα το.επαιρνα με κλειστα ματια και θα προσκυνουσα κιολα.
    Η 318 κουπε στα 190 αλογακια, παλι με δυνατοτητα επιλογης στο διαφορικο.
    Και μου πηγανε οι γυφτοι και μουβτουρμπισανε τα ///Μ που ηδη ηταν τερατα απο ιπποδυναμη.
    Τι αλλο να πουμε δλδ, και ποσο να δικαιολογησεις τις κινησεις τους.
    Αφηνουν αυτον που δεν μπορει να παρει κατι γρηγορο απο την γκαμα τους να ξυπναει και να ονειρευεται...αχ και να'χα λιγο παραπανω γκαζακι, για να χαλασουν το τελειο, και να φανε το κραξιμο απο τους πελατες της αλλης πλευρας.
    Πολυ πετυχημενο μαρκετινγκ ρε. Τι να σου πω.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (17-09-12), EVERGET (17-09-12), Nick bmwlover (18-09-12), Panos 316T (17-09-12)

  6. #74
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σωστα αυτα που λες αλλα δες τι ρυπους εχει το Μ3 Ε92 και ποσους το νεο Μ5 ?

  7. #75
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιστευεις οτι δεν μπορουσαν να δωσουν αλλιως τη λυση για το θεμα των ρυπων?
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  8. #76
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η ουσία είναι πως μέχρι πρότεινως τα Μ ήταν διαφορετικά αυτοκίνητα από την υπόλοιπη γκάμα, άλλη αίσθηση, άλλο στήσιμο, συνολικά άλλη εμπειρία.

    Πλέον, με τρανταχτό παράδειγμα τα νέα Μ5 και Μ6, ναι μεν όλοι συμφωνούμε πως είναι πάρα πολύ γρήγορα ΑΛΛΑ σαν αίσθηση δεν έχουν να πουν κάτι διαφορετικό από τα μη Μ κορυφαία της γκάμας τους 550i και 650i....ίσα ίσα που αλλοιώνουν και τον εκλεπτησμένο Touring/GT χαρακτήρα αυτών εισάγοντας ετερόκλητα στοιχεία Motorsport...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. The Following 4 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    mark e92 (17-09-12), Panos 316T (17-09-12), Thomelef (17-09-12)

  10. #77
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστευεις οτι δεν μπορουσαν να δωσουν αλλιως τη λυση για το θεμα των ρυπων?
    Δεν ξερω Αλλα νομιζω οτι ειναι και πιο οικονομικα σε καταναλωσει?

  11. #78
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιο οικονομικα δεν ειναι με τπτ. Τουρμπισε τα λιγουλακι, και θανκλαις με μαυρο δακρυ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (17-09-12), Leonidas_E39 (17-09-12)

  13. #79
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παντως βλεπω οτι σιγα σιγα ολα αλλοιωνονται.
    καποτε ηταν ονειρο για πολλους ενα Μ η ενα γρηγορο σπορ αυτοκινητο και η (σχεδον) μοναδικη λυση ηταν τα κυβικα. Τωρα τα αλογα εχουν γινει στραγαλια.


    Πεμβε τουρμπο παντως δεν παιρνω. Το πρωτο το πηρα τετρακυλινδρο, στο δευτερο τα πραγματα θα γινουν οπως πρεπει..

  14. #80
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιο οικονομικα δεν ειναι με τπτ. Τουρμπισε τα λιγουλακι, και θανκλαις με μαυρο δακρυ.
    Δε νομιζω . Να σε ρωτησω κατι το turbo σε πειραξε , το οτι ειναι 3κυλινδρο σαν το 500σαρακι δεν σε πειραξε???

Σελίδα 8 από 19 ΠρώτηΠρώτη ... 67891018 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP