Εχεις να πεις κατι περισσοτερο?
μια εμπειρια σου κατι?
κατι ωστε να δειξεις οτι εχω λαθος?
απο ενα κειμενο 280 λεξεων τραβας ενα copy paste και απαντας σε οτι θες κ οπως θες, σχολιασε πρωτα στο συνολο το κειμενο γραμμη προς γραμμη κ μετα ελα πες, οταν κατι εχει συμπεριφορα με ενα σιβικ του 82, δεν ειναι κακο.... αν πχ ειχε ιδια συμπεριφορα με ενα F40 του 85 αλλαζει κατι? , εσυ το βλεπεις ετσι, αλλα η αρχη λειτουργιας ειναι ιδια
το σιβικ οπως κ το μ3 εχουν ενα σεταπ προς την ασφαλεια την ουδετεροτητα κ την ευκολη χρηση απο τον μεσο οδηγο, στα χερια ενος εμπειρου δε μπορει να παει πετσα πισω απο ΕVO, αλλα σου λεω οτι αυτος ο εμπειρος οδηγος θα θεσει στο περιπου το ανωτερο οριο του αμαξιου περνοτας feedback απο οτι του εχει δωσει το αμαξι στο 70% του οριου του, εκει ειναι το δυσκολο, να εξερευνησεις το υπολοιπο 30%
ΕΝΩ στο s2k σου το δειχνει απο την αρχη κ σου κοβει τις μ@λ@κι$ς , ειναι η σβουρα στην πρωτη στροφη η σβουρα στην δευτερη απο τον μη-εμπειρο στην πισω κινηση,θες να το καταλαβεις εχει καλως
τωρα αν κολλας στο αν ειναι καλυτερο ειναι δικο σου θεμα
παντως το σωστο ειναι να παρεις το bmw και πανε σε μια μαντρα κ παιξτο οτι θες να κανεις τραμπα με s2k κτλ κ ζητα να το πας μια βολτα
μετα κανε κ το ιδιο με το μ3 μπας κ καταλαβεις τι λεω τοση ωρα