Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Fuel injectors ("μπέκ")

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Λοιπόν έχουμε και λέμε: μια καλή υπόθεση είναι να θεωρήσουμε τον ατμοσφαιρικό αέρα σαν ιδανικό αέριο. Συνεπώς, ισχύει και η καταστατική εξίσωση PV= nRT όπου P = η πίεση σε atm, V = ό όγκος του αερίου σε λίτρα, n = Ο αριθμός των mol του αερίου, Τ = η απόλυτη θερμοκρασία σε Κέλβιν (ισούται με τους βαθμούς C + 273) και R = Μια σταθερά που μετρά την πίεση 1mol ιδανικού αερίου όγκου 1 lt σε θερμοκρασία 1Κ και ισούται με R = 0.082 atm * lt / (mol * K).

    Έχεις 3.000 cc χωρητικότητα άρα 500 cc = 0.5 lt ανά κύλινδρο. Επίσης η πίεση στον κάθε κύλινδρο θα είναι χοντρικά (σε ακραία περίπτωση) 10 psi = 0.68 atm. Σε απόλυτη πίεση σημαίνει 1 atm (της ατμόσφαιρας) + 0.68 (σχετική) = 1.68 atm απόλυτη πίεση. Με δεδομένο ότι δεν έχεις intercooler τότε η θερμοκρασία εισαγωγής του αέρα είναι περίπου 70 C = 273 + 70 = 343 βαθμούς Κ.

    Από την καταστατική εξίσωση έχουμε ότι n = (PV)/(RT) = (1.68*0.5)/(0.082*343) = 0.03 mol καυσίμου.

    Για να έχεις λ = 12.2 περίπου τότε χρειάζεσαι να κάψεις 12.2*0.03 = 3.66 mol καυσίμου.

    Ένα mol καθαρού ισο-οκτανίου ισούται με n = M/Mr -> M = n*Mr = 3.66*(12*8+18) = 363 g καυσίμου

    Στις 7000 rpm κάνεις 420 στροφές το λεπτό άρα επειδή είναι τετράχρονη μηχανή θέλεις 51000 γραμμάρια καυσίμου. Με πυκνότητα ρ = 0.688 g/ml. Άρα χρειάζεται V = ρ/m = 0.688/51000 = 1. 33 ml καυσίμου.

    Για κάθε 4 χρόνους χρειάζονται περίπου 140 ml καυσίμου το λεπτό όταν στροφάρεις στις 7000 rpm. Άρα με ένα συντελεστή ασφαλείας = 2 και με δεδομένο ότι ο λ κατεβαίνει πολύ χαμηλά σε μεσαίες στροφές με χαμηλό φορτίο και ότι το duty cycle δεν πρέπει να υπερβαίνει το 80% χρειάζεσαι injectors με παροχή τουλάχιστον 300 cc/min.

    Τώρα πάμε στα δύσκολα για τον υπολογισμό της ωμικής αντίστασης: βγάζεις το μπριζάκι από το injector και με ένα πολύμετρο μετράς την αντίσταση. Συνήθως είναι 4 Ohms.

    Ας επιβεβαιώσει και ο Σκανδάλης τον υπολογισμό…

  2. The Following 4 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:

    NickE60 (01-03-10), skandalis447 (01-03-10), VanVIC (01-03-10), z3 2.2 (01-03-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP