Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
Νικολα,θα τολμησω να πω οτι αντι για την εξατμιση θα κοιταζα στη θεση σου για ενα καλο μπλοκε.

Ωραιο θα γινει το πισω μερος και ο ηχος ειμαι σιγουρος και η BASTUCK ειναι πολυ ποιοτικες (ειχα σε Ζ4 2.5i 192 PS) αλλα βαλε ενα μπλοκε.

Το ξερω οτι ειναι αλλο κοστολογιο το ενα με το αλλο αλλα η απολαυση δεν συγκρινεται.Στο si ειδικα ειναι νομιζω το κερασακι στην τουρτα......μετα βαζεις και την εξατμιση χεχεχε!!!!
Καλή ιδέα, την έχω σκεφτεί κι εγώ...αλλά με τη χρήση που του κάνω το μπλοκέ δε μου χρειάζεται. Έχω άλλα έξοδα τώρα και το μπλοκέ είναι μεγάλο κόστος.

Εσύ λες την εξάτμιση να τη βάλω, ε?

Αυτό που λένε ότι κανονικά πρέπει η εξάτμιση να αλλάζει ολόκληρη...ισχύει? Μήπως αν αλλάξω το καζανάκι του κάνω κακό?

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Straight six Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε μου να εισαι σιγουρος πως αν δεν υπηρχε το θεμα με το μοτερ ολοι θα το θυμομασταν σαν κατι συλλεκτικο π βγηκε καποτε με ενα αδυναμο μοτερ και καλο στησιμο και τιποτα παραπανω.....γιατι δεν νομιζω να εχει πραγματικα και το ιδιατερο...οπως και να εχει συμφωμω απολυτα σε οσα λεει ο αλεξκ

Sent from my LT22i using Tapatalk 2
Καταρχάς όπως το γράφεις έτσι είναι σα να λες "καλό, αλλά με προβληματικό μοτέρ". Λοιπόν, για 5η φορά...δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα εγγενές πρόβλημα με το μοτέρ. Στο έγραψα και πριν, πόσα si ξέρεις ότι έχουν σπάσει? Τι ποσοστό? Αν ήταν πάνω από 50%, τότε όχι μόνο θα μιλάγαμε και πρόβλημα αλλά και ανάκληση από τη πλευρά της BMW, όπως είχε κάνει με τις Μ3 Ε46.

Είναι να σαν λέμε ότι ΟΛΑ τα Ε46 έχουν θέμα επειδή σκίζεται το πάτωμα...

Για τις επιδόσεις σου έγραψα. Αφού το WTCC είναι 2λτ, μόνο σε 2λτ μπορούσε να βγει το si. Ως 2λτ που είναι, όχι μόνο είναι αρκετά πιο γρήγορο από το 320i με τα 150 άλογα που υπήρχε όταν είχε βγει, αλλά και από το 320i με τα 170 άλογα που βγήκε αργότερα.