Η ιδέα είναι πολύ ωραία και αξίζει να ασχοληθείς.
Το GPS χρειάζεται για να ρυθμίζεις τη γωνία της αεροτομής ώστε να επιτυγχάνεις την βέλτιστη downforce ανά σημείο της πίστας. (Π.χ. μικρότερη κλίση στην ευθεία, μεγαλύτερη στις στροφές). Από την άλλη, αν θες να λειτουργεί ως αερόφρενο, θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις είτε το επιταχυνσιόμετρο, είτε να μετράς πίεση στο κύκλωμα των φρένων. Όταν η πίεση είναι μεγάλη, σημαίνει δυνατά φρένα, άρα χρειάζεται και το αερόφρενο, κοκ...