Η ερώτηση μου ουσιαστικά αφορά το κατά πόσο αυτό το σφάλμα του gps, τα +/- 10 μέτρα δηλαδή, και τα αντίστοιχα σφάλματα σε ταχύτητες και επιταχύνσεις θα επηρεάσει το λογισμικό το οποίο θα προσαρμόζει τη γωνία της αεροτομής.
Αν για να μετράς επιταχύνσεις, χρησιμοποιήσεις έναν επιταχυνσιογράφο που βασίζεται σε ποτενσιόμετρα, άρα έχεις μακράν ακριβέστερες μετρήσεις (σφάλμα της τάξης του 0,01%) και μετά συγχρονίζεις τις μετρήσεις αυτές με τη θέση σου στην πίστα, με την ακρίβεια του δέκτη gps σαν δευτερεύον σύστημα, θα δεις κάποια ουσιαστική διαφορά?
Δηλαδή, η γωνία της αεροτομής θα προσαρμόζεται με βάση το επιταχυνσιογράφημα σου στην πίστα και η θέση σου από το gps θα λειτουργεί σαν δικλείδα ασφαλείας.
![]()