Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Η PSA Peugeot Citroen απολύει 8.000 εργαζόμενους

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #18
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη αυτό που λες για τα 1400άρια μοτέρ του PSA δεν ισχύει.
    Ήδη απ'το 206 (7-8 χρόνια πίσω) υπάρχει 16βάλβιδος 1.4 με 90 άλογα, τον οποίο έχω και στο αμάξι μου, που είναι μια η άλλη σε επιδόσεις με τον 16βάλβιδο της renault ενώ είναι και εξίσου σκυλί.
    Επίσης εδώ και 4 περίπου χρόνια το PSA έχει τον 16βάλβιδο vti με τα 95 άλογα ο οποίος αν κι έχει βγάλει κάτι μικροπορβληματάκια είναι οικονομικός και πολύ δυνατός, ανώτερος του αντίστοιχου της renault (που έπαψε να παράγεται και αντικαταστάθηκε απ΄τον 1.2 τούρμπο).
    Και στους 1600άρηδες άτμο υπάρχει άξιος κινητήρας, ο 1.6 με τα 110 μέχρι το 2008 και ιδίως ο 1.6 με τα 120 απ'το 2008 και μετά που είναι ίσως ο καλύτερος της κατηγορίας.

    Επιπλέον, ο 1.6 thp είναι ένας άριστος κινητήρας ο οποίος λόγω της υψηλής τεχνολογίας του (εξου και τα βραβεία) είναι απλά κάπως ευαίσθητος.
    Αν εξαιρέσουμε όμως το υπαρκτό πράγματι πρόβλημα του χρονισμού το οποίο κατα κανόνα με σωστή δουλειά λυνόταν, κατά τ'άλλα σπάνια έβγαζε πρόβλημα αν χρησιμοποιούνταν το κατάλληλο λάδι (0-30 total κι όχι κάτι σάπια 5-30 που βάζουν εδώ οι αντιπροσωπείες) και γίνονταν σχετικά συχνές αλλαγές.
    Άσε που λειτουργεί σαν ατμοσφαιρικός αφού εκεί που άλλες τουρμπίνες έχουν ψοφήσει αυτός δίνει γερά μέχρι τον κόφτη.

    Η πεζώ και η citroen πραγματικά πιστεύω ότι έχουν πολύ μέλλον ακόμα μπροστά τους, καθώς έχουν άκρως ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, ποιοτικά (απ'το 207 και μετά κυρίως) με οδική συμπεριφορά που δύσκολα συναντάς στον άμεσο ανταγωνισμό τους.
    Πράγματι τα renault είναι ένα κλικ πάνω σε σπορ οδήγηση (megane και clio rs μακράν ό,τι καλύτερο οδηγικά στην κατηγορία τους), όμως το 207rc πχ απ'τα περισσότερα mini gti είναι καλύτερο. Και την αίσθηση του μαγικού χαλιού που απορροφά όλες τις ανωμαλίες του εδάφους ενώ παράλληλα στρίβει τρένο, δύσκολα τη βρίσκεις σε άλλη εταιρεία πλην των peugeot-citroen.

    Γενικά έχουν μια υπερπλήρη γκάμα από όμορφα, ποιοτικά και ολοκληρωμένα αυτοκίνητα και αρκετά ανανεωμένα.
    Η πεζώ έχει το ολοκαίνουριο 208, το σχετικά καινούριο 508, το απίστευτο rcz, το 107 που κρατάει ακόμα μια χαρά για την κατηγορία του και μόνο στο 308 υστερεί κάπως αφού υπάρχουν φτηνότερες, νεότερες κι εξίσου ολοκληρωμένες προτάσεις, ενώ η citroen έχει τα πολύ φρέσκα και άψογα κοστολογημένα c3-c4, το φοβερό vfm c5, τα "ιδιαίτερα" και πανέμορφα ds3-4 (που είναι και πολύ καλά οδηγικά) και το c1 που είναι σαν το 107, ένα τίμιο μικρό αυτοκίνητο πόλης.
    Κι όλα αυτά με μια φοβερή γκάμα κινητήρων, τόσο diesel όσο και βενζίνης, ατμοσφαιρικούς αλλά και τούρμπο.

    Θα είναι πραγματικά κρίμα το psa να μην πάει καλά, καθώς εκτός απ'την πλήρη γκάμα που ανέφερα προηγουμένως, τα μοντέλα του είχαν και έχουν ακόμα χαρακτήρα, κάτι που δεν το συναντάς εύκολα στις μέρες μας.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    GiannisRob (14-07-12), katsaraios (14-07-12), Skyline_IS (14-07-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP