ωπα κατσε κωστα γιατι με μπερδεψες...
εγω εννοω το εξης για το μ30...στο χταποδι μαμα...γινεται απο 3 σωληνες (κυλινδρους) σε 1 σωληνα το χταποδι...και το ιδιο ισχυει και για τους αλλους κυλινδρους...αρα φευγουν 2 σωληνες και πανε σε μεσαιο και τελικο καζανι...οριστε και με σχεδιαγραμμα..για μ30 735..
https://www.realoem.com/bmw/partgrp....44&hg=18&fg=10
https://www.realoem.com/bmw/showpart...85&hg=18&fg=20
παμε και στο δικο σου..ε36 325 μ50
https://www.realoem.com/bmw/showpart...77&hg=18&fg=10
https://www.realoem.com/bmw/showpart...78&hg=18&fg=20
εγω οταν πηρα το αμαξι..ενωνονταν απο το χταποδι 3-1, 3-1 (μαμα) και οι δυο αποληξεις μετα κατεληγαν σε 1 σωληνα (ακριβως μετα το χταποδι) και ειχε μονο ενα τελικο το αμαξι...
χωρις μεσαιο το αμαξι ηταν κουφιο...αλλα ηταν και κουφιο και απο την υπαρξη μονου σωληνα...τωρα που ειμαι διπλη σωληνα και μεσαιο...ξυπναει πολυ πιο γρηγορα και κραταει την δυναμη μεχρι πολυ ψηλα...κατι που υποστηριξε ευθαρσως και ο μηχανικος μου..η εξηγηση..προφανως τα κυματα των καυσαεριων με αυτο των τροπο κρατουν περισσοτερη συμπιεση μεσα στα καζανια-μεσαιο και τελικο..πραγμα που με μονη σωληνα θα επρεπε να ειναι πολυ στενοτερη με αποτελεσμα να σφιγγει στα ψηλα..τουλαχιστον ετσι το σκεφτομαι εγω...