-
πως το εξηγεις το θεμα με την διπλη εξατμιση εως πισω?
εργοστασιακα το Μ30 εαν δεις το σχεδιαγραμα της εξατμισης απο Ε28
στο 1το καζανι/καταλυτη , γινονται τα 2 - 1 , με εναν λαμδα μονο!(το ιδιο και σε Μ20 και Μ50 ) οποτε υπαρχει και πληρης εξισορροπηση καυσαεριων αναμεσα στους κυλινδρους , αρα μετα τι να χωριστει σε 2πλη εξατμιση ξανα , τι σε μια μονη (μεγαλυτερης διαμετρου) το ιδιο πιστευω οτι ειναι
στο αμερικα πολυς κοσμος βαζει μονη , χωρις κανενα προβλημα (σε Ε30)
οι φιλοι μας αμερικανοι αναφερουν οτι η αιτια υπαρξης της 2πλης εξατμισης ειναι για χωροταξικους λογους (η μεγαλη σε διαμετρο μονη κρεμετε περισσοτερο μιας και με την διπλη τα καζανια ειναι στενα και φαρδια ) + λιγοτερα Db εναντι της μονης
προσωπικα στο Μ50 ειχα 2πλη 45αρα εξατμιση εως πισω (την φορουσε το αμαξι οταν το αγορασα) την αλλαξα σε μονη 63,5 διαμετρο και ειδα κερδος παντου και σε ροπη και σε δυναμη ψηλα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 23-06-12 στις 01:14
-
The Following User Says Thank You to Bassakos For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP