Αγαπητέ Πάνο,
'Εχω να πώ τα εξής:
Ο Νάσος ανέφερε ότι το αυτοκίνητο στα 130-150 χιλιόμετρα την ώρα παρουσίαζε κάποια αστάθεια. Sorry, αλλά σε αυτές τις ταχύτητες δεν νομιζω ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν να περάσουν πάνω από αυτό που οι Αγγλοσάξωνες αποκαλούν road undulations χωρίς να σου δώσουν μία (ψιλο)τρομάρα. Γι'αυτό άλλωστε και το Γερμανικό auto motor und sport έδωσε στο αυτοκίνητο 3/5 αστέρια, με τη λέξη risiko στις δύο, τρείς προτάσεις της αξιολόγησης.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ σκληρό, όχι όμως πιό σκληρό είναι ένα τρίλιτρο με 18αρες και runflat. Αλλά επειδή είδα κάπου μία αναφορά σε S2000, το Ζ4 Μ κάτω από τέτοιες συνθήκες μπορεί και φρενάρει σωστά, σε αντίθεση με το χόντα που λόγω του ιδιαιτερα παρεμβατικού ABS κάνεις το σταυρό σου.
Μπορεί όμως να βελτιωθεί με μία πιό ρυθμίσιμη ανάρτιση.
Όσον αφορά το τιμόνι, η υδραυλική κρεμαγιέρα του coupe, η πιό γρήγορη μέχρι την άφιξη του 1Μ και ελαφρά πιό γρήγορη απο του roadster από ότι θυμάμαι, δεν έχει σε αίσθηση καμία σχέση με την ηλεκτρική του απλού.
Εάν βάζεις στο ζύγι θέσεις, γιατι το κουπε έχει πορτ μπαγκαζ, άστο. Εγώ όταν το πήρα καινουργιο το 07 κοιτούσα μόνο διθέσια.
Εχει και ενα space grau ο Σπανός νομίζω με 19000 χλμ, δείχνει καινουργιο.
Ένα κουσούρι έχει το αμάξι, σπάνε οι βίδες της δεξιάς βάσεις της μηχανής. Ή βάζεις τις βιδες του Z4 GT3, ή θα σου δώσω εγώ ενισχυμένες βίδες της McMaster Carr που έχω.