Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 471

Θέμα: ΒΜW e30 3.5lt drift project..

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Smile .....

    Oπως αναφερθηκε πιο πανω και απο μενα και απο τον Νικο,επειδη βλεπω πολλους να την ''ψαχνετε'' στα Ε30 με μεγαλα μοτερ κτλ αν το αμαξι που εχετε ειναι αξιολογο και οχι σαπακι-ερειπιο,μην ξεκινησετε να βαλετε μοτερ αν το αμαξι δεν περασει απο φανοποιο να ενισχυθει και να ελεγχθει η συγκλιση των θολων και η κατασταση του τροπετου (καθρεφτης κτλ).

    Θεωρω σχεδον αδυνατο να υπαρχει Ε30 με αναρτηση καποια χρονια στη ζωη του και να μην εχει θεμα μπροστα.Η μονη περιπτωση ειναι να ητανε ολα αυτα τα χρονια με εργοστασιακα αμορτισερ και ελατηρια (sedan πιθανο,coupe χλωμο αλλα οχι αδυνατο).

    Δοκιμαστε να βαλετε μπαρα θολων σε ενα (με αναρτησεις πολλα χρονια) και θα με θυμηθειτε και αν καποιο φοραει μπαρα θολων και εχει αναρτησεις ολα αυτα τα χρονια δοκιμαστε να περασετε το χερι σας απο πισω απο την μπαρα θολων (μεταξυ μπαρας και πλαστικου καλυμματος) και θα δειτε οτι απο την μια μερια το χερι περναει πιο ευκολα και απο την αλλη δυσκολοτερα ή χειροτερα η μπαρα εχει γινει μπανανα (το εμπειρο ματι το βλεπει),θελω να πω οτι ακομα και με μπαρα θολων ΑΝ ΔΕΝ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΜΕΡΟΣ η συγκλιση του τροπετου και των θολων λυγιζει και την μπαρα.

    Μια πληροφορια κατα 90% αληθινη που εχω καταληξει μετα απο ψαξιμο (ας το επιβεβαιωσει αν το ξερει καποιος αλλος επισης) ειναι το γεγονος οτι σε Μ3 Ε30 (ισχυει και σε απλα Ε30) η διαφορα μεταξυ κεντρου θολων απο ακρη σε ακρη σε αμαξι με 0 χλμ (το ειχανε μετρησει σε ενα SPORT EVO με 0χλμ κατι Γερμανοι) ειναι στα 1,001 εκ και αν δεν απατωμαι στις μητρες μιας καλιμπρας για το Ε30 σε αντιγραφο που εχω και εκει ειχα διαβασει το ιδιο νουμερο.

    Με πασα επιφυλαξη το τελεταιο,θα ανοιξω το αρχειο μου το σου-κου και θα το επιβεβαιωσω.

    Μη βγειτε εξω με τη ζεστη και αρχιζετε να μετρατε,υπαρχουνε ειδικα εργαλεια μετρησης για ακριβεια αν και μια ιδεα μπορειτε να παρετε με ενα απλο μετρο.Επισης μην πανικοβληθει κανεις αν δει καμια διαφορα 2εκ....προφανως μοιραζεται σε ισο μηκος σε καθε πλευρα εκτος και αν εχει χτυπησει και δεν εχει επισκευαστει σωστα.Επισης αν υπαρχει καποια διαφορα σημαντικη ας πουμε θα δειτε μικροσχισμες γυρω απο τους θολους-ριγματακια και δεν κολλανε σωστα διαφορες περιφερειακες κολλησεις,βασουλες κτλ.

    Κατι αλλο βασικο,το στραβο (απο σασι) δεν σημαινει οτι το αμαξι παει στραβα στο δρομο,αυτο εναι θεμα ευθυγραμμισης και ενα στραβο καροτσι Ε30 μπορει να πηγαινει ευθυβολα.Η ευθυγραμμιση μετραει τα παντα (αναρτησεις,ψαλιδια,γεφυρε κτλ) εκτος σασι και η φανοποιια μετραει τα παντα (σταθερα σημεια του σασι) ως προς την συμμετρια τους.

    Αν καποιος εχει γνωσεις επι των παραπανω θα χαρω να διαβασω και αλλες πληροφοριες ή αν εχω αναφερει κατι λαθος ας το διορθωσει καποιος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 12-05-12 στις 14:08
    insane in the ///Midbrain

  2. The Following 5 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    alexk (14-05-12), KalpasM3 (03-10-12), nikos1400 (12-05-12), oldcarskickass (17-05-12), Panos 316T (16-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP