Οταν πατάς φρένο πριν απο μια στροφή και χρειάζεται να δώσεις και λίγο γκάζι ώστε να ανεβούν οι στροφές για να συντονιστούν με το κιβώτιο,πατάς με την μύτη του ποδιού σου το φρένο και με την φτέρνα το γκάζι.
Αυτό που λες δεν προλαβαίνεις να το κάνεις σε γρήγορη οδήγηση...
Ο κύριος λόγος που χρειάζεται είναι να μην αποσυντονιστει το πίσω μέρος,γιατι αν βάλεις "καρφωτή" ταχύτητα με το φρενάρισμα που θα κάνει στο πίσω μέρος ο κινητηρας θα μπλοκάρει τους τροχούς (σαν να τραβάς χειρόφερονο) οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστο επικίνδυνο...
Το μόνο θετικό που δίνω στο SMG είναι ότι κάνιε πάντα τέλειο μυτη-τακουνι!!
Υ.Γ. με το sport απενεργοποιημένο στο Μ3 δεν το πετυχάινεις,τζάμπα καιει η λάμπα,θέλει να είναι ενεργοποιημένο.Γενικά δεν μπορεις να κάνεις ευκολα με ολα τα αυτοκινητα μυτι-τακουνι γιατι δεν ειανι σωστα τα πετάλια σε υψος κτλ.