Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 71

Θέμα: Εσείς πως μπαίνετε στις στροφές;

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ειναι το μυτη τακουνι τελικα? Εγω ειμαι ασχετος.

    Το ιδιο αποτελεσμα με διπλοσυμπλεκταρισμα και ξερογκαζια ενδιαμμεσα εχει?
    Αυτο παντως χρειαζεται οταν εχεις μοτερ με νευρο η αν το κιβωτιο ειναι λιγο δεινοσαυρος κ δεν σηκωνει καρφωματα.
    Οταν πατάς φρένο πριν απο μια στροφή και χρειάζεται να δώσεις και λίγο γκάζι ώστε να ανεβούν οι στροφές για να συντονιστούν με το κιβώτιο,πατάς με την μύτη του ποδιού σου το φρένο και με την φτέρνα το γκάζι.

    Αυτό που λες δεν προλαβαίνεις να το κάνεις σε γρήγορη οδήγηση...

    Ο κύριος λόγος που χρειάζεται είναι να μην αποσυντονιστει το πίσω μέρος,γιατι αν βάλεις "καρφωτή" ταχύτητα με το φρενάρισμα που θα κάνει στο πίσω μέρος ο κινητηρας θα μπλοκάρει τους τροχούς (σαν να τραβάς χειρόφερονο) οπότε καταλαβαίνεις ότι είναι τουλάχιστο επικίνδυνο...
    Το μόνο θετικό που δίνω στο SMG είναι ότι κάνιε πάντα τέλειο μυτη-τακουνι!!

    Υ.Γ. με το sport απενεργοποιημένο στο Μ3 δεν το πετυχάινεις,τζάμπα καιει η λάμπα,θέλει να είναι ενεργοποιημένο.Γενικά δεν μπορεις να κάνεις ευκολα με ολα τα αυτοκινητα μυτι-τακουνι γιατι δεν ειανι σωστα τα πετάλια σε υψος κτλ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stradale : 11-05-12 στις 16:49

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stradale For This Useful Post:

    nikos1400 (11-05-12), Panos 316T (11-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP