Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάνο στο κάνω όποτε θές να στο κάνω αλλά δεν έχει νόημα. Ο σκοπός αυτό του πράγματος είναι να ανεβασεις στροφές στο μοτερ την ώρα που φρεναρεις ώστε να είναι ομαλή η σύμπλεξη. Πχ αν πηγαίνεις με 4η τελειωμένη και θές να μπεις στην στροφή με 2α.
Το θέμα είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα θεόβαρο βολάν που συνεχίζει να στροφαρει το μοτέρ στο πάτημα του συμπλεκτη. Άρα ψιλοείναι μόστρα! Επίσης είχε νόημα σε ασυγχρονιστα κιβώτια , άρα πάλι είναι άχρηστο.
Αν βέβαια έχεις μια σπορ κατασκευή με βολάν 5κιλων συνολικό βάρος το πολυ 1100 κιλά , που οι στροφές θα πέφτουν σαν μοτοσυκλέτα , το λίγο βάρος του θα προκαλεί ελάφρωμα στον πίσω άξονα στα φρένα κλπ κλπ θα έβρισκε κάποιο νόημα.
Σε γενικές γραμμές είναι άχρηστο σε μέτριους οδηγούς και μέτρια αυτοκίνητα.
Τι ειναι το μυτη τακουνι τελικα? Εγω ειμαι ασχετος.

Το ιδιο αποτελεσμα με διπλοσυμπλεκταρισμα και ξερογκαζια ενδιαμμεσα εχει?
Αυτο παντως χρειαζεται οταν εχεις μοτερ με νευρο η αν το κιβωτιο ειναι λιγο δεινοσαυρος κ δεν σηκωνει καρφωματα.