-
Πάνο στο κάνω όποτε θές να στο κάνω αλλά δεν έχει νόημα. Ο σκοπός αυτό του πράγματος είναι να ανεβασεις στροφές στο μοτερ την ώρα που φρεναρεις ώστε να είναι ομαλή η σύμπλεξη. Πχ αν πηγαίνεις με 4η τελειωμένη και θές να μπεις στην στροφή με 2α.
Το θέμα είναι ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν ένα θεόβαρο βολάν που συνεχίζει να στροφαρει το μοτέρ στο πάτημα του συμπλεκτη. Άρα ψιλοείναι μόστρα! Επίσης είχε νόημα σε ασυγχρονιστα κιβώτια , άρα πάλι είναι άχρηστο.
Αν βέβαια έχεις μια σπορ κατασκευή με βολάν 5κιλων συνολικό βάρος το πολυ 1100 κιλά , που οι στροφές θα πέφτουν σαν μοτοσυκλέτα , το λίγο βάρος του θα προκαλεί ελάφρωμα στον πίσω άξονα στα φρένα κλπ κλπ θα έβρισκε κάποιο νόημα.
Σε γενικές γραμμές είναι άχρηστο σε μέτριους οδηγούς και μέτρια αυτοκίνητα.
-
The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:
Nick bmwlover (13-05-12), nikos1400 (11-05-12), Panos 316T (11-05-12), Ptboul (11-05-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP