Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Με τι θ αλλάζατε το Ε46 Μ3 σας ?

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • 1Μ (μτχ)

    20 27,40%
  • Ε9x Μ3 (μτχ)

    53 72,60%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Θέμα: 1Μ ή Ε92 Μ3 ??

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #20
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ματαιοδοξία μεγάλο πράμα !
    Μ΄αυτή τη λογική πολλά θα έπρεπε να είναι διαφορετικά, έχετε δίκιο.
    Βαγγέλη κάτι που ήθελα να γράψω προηγουμένως αλλά ξέχασα (έχω μανικιάσει με ένα σκούτερ βλέπεις ).

    Δεν είμαι αντίθετος στα κομπρεσσέρ, άλλωστε θα βάλω και εγώ στο δικό μου ζετάκι.
    Είναι καλή λύση και συμφέρουσα (σχετικά μιλάω με το να αρχίσεις με πιστόνια, μπιέλες, πολυπετάλουδα και ούτως καθ'εξής ) για επιπλέον ιπποδύναμη σε μη Μ μοντέλα.
    Ειδικά όταν η βελτίωση είναι ολοκληρωμένη με φρένα, ανάρτηση κτλ; όπως καλή ώρα στο δικό σου αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό.
    Πιστεύω το μεγάλο θετικό μιας τέτοιας βελτίωσης (ενός μη Μ μοντέλου) είναι ότι το κόστος συντήρησης κρατιέται χαμηλότερα από ένα Μ μοντέλο (βλέπε έχει πιο αραιά διαστήματα συντήρησης, πιο φθηνά αναλώσιμα και μη-αναλώσιμα κτλ.).

    Όπως είπε ο φίλος παραπάνω είναι ματαιοδοξία να προσπαθείς να βγάλεις τρελά άλογα από ένα Μ, εκτός άν το θέλεις για κόντρες ή για dragster (όπως ο Σταμάτης που τρέχει σε αγώνες).

    ΥΓ : είμαστε εκτός θέματος αλλά είναι ωραία συζήτηση, ένα νέο θρεντ ίσως καλοί μας μοντς ?

  2. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    VanVIC (10-05-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP