Εχω μιλησει με τον Kplc16,κατα κοσμον,Νικο και το συζητησαμε το θεμα...Εμενα με παραξενευει ομως το εξης:
<<''Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.''>>
Αυτο δεν παιζει με τιποτα να'ναι σαν το Quaife,πιο πολυ μου θυμιζει Τορσεν χωρις προφορτιση....Δεν το'χω οδηγησει ομως οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.Ειπα ομως και πριν,οτι καλο θα'ταν να βλεπαμε μια φωτο εσωτερικα της κατασκευης του Κου Γκατζελακη,καθως και μια επιβεβαιωση των ποσοστων κλειδωματος στο πατα και στο ασε....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....