-
Το ότι επεμβαίνεις σε χάρτες βάνος στο Ε92 ... οκ ... εσύ ξέρεις καλύτερα
το ότι θέλει χρόνο για να επιτύχει τις τιμές αβάνς και την παροχή καυσίμου που ορίζεις παραμετρικά ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο dme ... πάλι εσύ ξέρεις μάλλον καλυτερα ... αφού κανείς αλλος δεν το ισχυρίζεται παγκοσμίως ...
ίσα ίσα που ΟΛΟΙ λένε το αντίθετο ...
ότι ΑΡΧΙΚΑ ΙΣΧΥΟΥΝ οι τιμές που δίνει ο προγραμματιστής
και στην πορεία ΠΙΘΑΝΩΣ να διορθώσει ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΜΑΜΑ τιμές το dme
το θέμα ΔΕΝ είναι τουρμπιστό ή ατμ αλλά ΤΙ DME προγραμματίζεις και ΠΩΣ
ας πούμε σε μένα ο Μπούχνερ έχει δώσει ΠΟΛΥ αβάνς ... όταν όμως έχει υψηλή θερμοκρασία το dme ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ προς τα κάτω ΘΕΛΩ ΔΕ ΘΕΛΩ ... αυτό οφείλεται ΣΤΑ ΑΠΕΙΡΑ fail safe που ενσωματώνει με ρουτίνες ασφαλείας η bmw στους εγγεφάλους !!!
Για αυτό και για extreme εφαργμογές (ατμ με μεγάλεσχέσεις συμπιέσεις , έκκεντρα πάνω από 300 , βανος elimination κλπ) ο μαμα εγγέφαλος ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ... και όλοι πάνε σε άγραφο !!!!!
π.σ. Αν ίσχυε αυτό που λες ... θα κάνανε όλοι δυναμομέτρηση κανά ΜΗΝΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!!!!!! .... που δεν το κάνει κανένας !!!!!1
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw : 18-02-10 στις 22:53
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP