Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 129

Θέμα: Ε46 Μ3 ESS

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να πω και γω κατι...

    επειδη έχω οδηγήσει το αυτοκινητο του sokin μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι έπρεπε να έχω ασχοληθεί με τα κιτάκια του κομπρέσορα απο την αρχή...

    ο λόγος....το αμάξι του νίκου είναι σαν μαμα ακριβως με την διαφορά οτι οταν πατάς το γκάζι χάνεις την μπάλα...δεν ξεσπάει πουθενά δεν μ@λακίζεται στον δρόμο κ είναι για μενα οτι πρέπει σε αυτήν την μορφή και για πίστα( με 2-3 πραγματάκια ακόμη σε συγκεκριμένους τομείς θα Γ@ΜΕΙ !!! )
    σε σύγκριση με το δικό μου...άστο καλύτερα...
    σε δύναμη δεν έχουμε μεγάλη διαφορά ούτε κ σε ροπή...
    στην οδήγηση όμως κλαίω...το δικό μου κάνει 2 ξεσπάσματα στο φάσμα των στροφών που δουλεύει κ αν δεν είσαι προέτοιμασμένος έχεις πρόβλημα...
    στο ρελάντί γίνεται λίγο της πόρνης με τον τρόπο που δουλεύει κ είναι αρκετα κουραστικό κ στην καθημερινή οδήγηση...δηλαδή ή πας ταξίδι με άδειο δρόμο ή πάς κ το σκίζεις ή δεν πας πουθενα απλά....

    για μένα που είμαι κ βλαμμένος η καλυτερη λυση θα ήταν σε συνεργασία με κάποιον οίκο στο εξωτερικό χαμήλωμα της συμπίεσης κ λίγο παραπάνω πίεση σε καλό κομπρεσέρ και that's it !!!! θα έχει κάποιος αμάξι να το χαίρεται διαρκώς και παντού.....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  2. The Following 4 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    deepBLUE (13-02-10), Monsta (13-02-10), NickE60 (13-02-10), Stathis (13-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP