Σελίδα 4 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 129

Θέμα: Ε46 Μ3 ESS

  1. #31
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επισης εκτιμω οτι θα μειωθει και η μεταπωλητικη αξια και η η γενικοτερη αξια που θα εχει ενα Μ3 Ε46 μετα απο καποια χρονια. τι εννοω?
    δειτε τι αξια εχει σημερα ενα Μ3 Ε30 απολυτα νορμαλ και απειραχτο, και τι αξια εχει μια μετατροπη με εξακυλινδρο μοτερ, τουρμπο κλπ...

    ...
    Εδώ δεν ισχύει το UN-plug-N-play όταν έρθει η ώρα να το πουλήσω?

    Ύστερα μπορώ να πουλήσω το κιτ μεμονομένα, όπως κάνουν και οι Αμερικάνοι στα φόρουμ τους.

    Έτσι θα δείχνει και πάλι "μαμά".

  2. #32
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    σε αυτην την ερωτηση δεν ξερω να σου απαντησω.
    ισως μετα απο καποια χρονια, να σου ειναι πιο φθηνο να το αφησεις οπως ειναι και να το δωσεις, παρα να το γδυσεις και να πουλησεις τα πραγματα.
    εχει και το βαλε-βγαλε ενα κοστος.
    επισης τι αξια θα εχει ενα μεταχειρισμενο κιτ με καποια χρονια στην πλατη του?
    εσυ θα επαιρνες τωρα ενα τετοιο κιτ? και σε τι τιμη...?

    δεν ειναι ευκολο να τα υπολογισεις με ακριβεια ολα αυτα...

  3. #33
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    κατα την ταπεινη μου αποψη....

    απο την στιγμη που θα προβεις σε τετοια ''εγχειρηματα'' ... εισαι αποφασιμενος οτι το παντρευεσαι.....ή οτι χανεις πολλα χρηματα....!

  4. #34
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα συμφωνησω με τον Βασιλη αλλα να ρωτησω κατι αλλο?

    Ποιος δεν θελει να ειναι παντρεμενος με την ευχαριστηση?

  5. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ειχα ποτε ess ετσι τα παρακατω που θα γραψω αποτελουν μονο εκτιμηση απο τα οσα ακουω και διαβαζω και οχι προσωπικη εμπειρια.

    ο κομπρεσσορας ειναι μια ευκολη λυση να ανεβει η δυναμη σε ενα ατμοσφαιρικο μοτερ.
    σιγουρα ειναι πιο αποδοτικη μεθοδος απο αλλες (υπερκυβισμος για παραδειγμα) και τις περισσοτερες φορες αρκετα φθηνοτερη.

    τα κιτ της ess απ΄οτι διαβαζω ειναι σχετικα ευκολα στην τοποθετηση και σε πολλα plug 'n' play.

    αυτα ομως που υποσχονται οι προδιαγραφες σπανιως (και απο οσο ξερω οπως προανεφερα) επιβεβαιωνονται στο δρομο.
    οχι οτι τα αυτοκινητα με ess ειναι αργα, οχι, καθε αλλο, απλα δεν ειναι οσο γρηγορα υποσχεται η ess οτι θα ειναι με το plug 'n' play κιτ.

    διαβασαμε στην πολυ διαφωτιστικη περιγραφη του νικου (σοκιν) οτι ο ανθρωπος "τραβηχτηκε", ταλαιπωρηθηκε και πειραματιστηκε αρκετα εως οτου φερει το αυτοκινητο εκει που τον ικανοποιει.

    θα ηταν ενδιαφερον να δουμε τι κανουν καποια αυτοκινητα με ess στη δυναμομετρηση που θα γινει, και καλο θα ηταν να εχουμε και καποια Μ3 νορμαλ και λιγο ως πολυ "τσιγκλισμενα" την ιδια μερα, ωστε να δουμε τα νουμερα με οσο το δυνατον μεγαλυτερη αντικειμενικοτητα.

    σε οτι εχει δειξει η πραξη εως τωρα τα ess σε τριλιτρα μοτερ, δεν εχουν πεισει οτι μπορουν να προβληματισουν σοβαρα τα αντιστοιχης ιπποδυναμης ατμοσφαιρικα Μ. και μιλαω μονο για επιταγχυνσεις, διοτι στο συνολο δεν τιθεται καν θεμα.

    απο την αλλη ενα Μ3 με ess οπως του νικου, θεωρω οτι δεν χρειαζεται για αλλη χρηση εκτος απο αυτη που κανει ο νικος.
    τα 343 αλογα ειναι πιστευω υπεραρκετα και για μετακινηση και για ταξιδι και για σπορ οδηγηση.
    εκτος της κοντρας δεν προκειται να κερδισει κανεις σε κανενα αλλο πεδιο χρησης του αυτοκινητου.
    σε καποια σαφως θα χασει μαλιστα. αυτα ειναι η αξιοπιστια (δεν λεω οτι θα σπασει, αλλα σιγουρα η υγεια του μοτερ θα επιβαρυνθει με το επιπλεον εργο), η καταναλωση, και το κυριοτερο ο αρχικος χαρακτηρας του αυτοκινητου.
    επισης εκτιμω οτι θα μειωθει και η μεταπωλητικη αξια και η η γενικοτερη αξια που θα εχει ενα Μ3 Ε46 μετα απο καποια χρονια. τι εννοω?
    δειτε τι αξια εχει σημερα ενα Μ3 Ε30 απολυτα νορμαλ και απειραχτο, και τι αξια εχει μια μετατροπη με εξακυλινδρο μοτερ, τουρμπο κλπ...

    ετσι κωστα αν ημουν στη θεση σου, δεν θα πειραζα τιποτα. θα επαιρνα μονο μια 4αδα επιπλεον ζαντες για εχω ετοιμα τα λαστιχα για track days.
    αν βεβαια εχεις αντιστοιχες ανησυχιες με το νικο, η τοποθετηση του ess ειναι ισως η μονη ενδεδειγμενη λυση. και εισαι και τυχερος, αφου θα εχεις οδηγο στην προσπαθεια αυτη καποιον που επαθε και εμαθε.

    οποια και αν ειναι η επιλογη σου, σκεψου επισης οτι στο "τουνελ" μολις μπηκαμε. και φως δεν προβλεπεται να δουμε για πολυ καιρο ακομα...
    παιζει και αυτο το ρολο του πιστευω...
    Δυστηχως στην δυναμομετρηση Σταματη δεν θα μπορω να ειμαι μιας και εχω ανοιχτα το μαγαζι και δεν μπορω να φυγω........

    Η διαφορα που πηρα στα αλογα ητα αν απο τα 280 ροδα μαμα και 27 κιλα ροπη που ειχα,το κιτακι με πηγε στα 355 και 34 κιλα αντιστοιχα........

    Οσο για τα αλογα που διαφημιζουν στα site τους ειναι πολλες φορες υπερβολικα

    Αυτο στο δρομο με στον Μ3 μεταφραζεται σε 8 με 10 αυτοκινητα διαοφορα(2 +κολωνες)

    Συμφωνω οτι τα 343 αλογα φτανουν για πιστα,για ταξιδι και για κανα πατιλικι.......ομως εαν θελει καποιος περισσοτερα,η λυση της υπερτροφοδοτησης ειναι η μονη αξιοπιστη επιλογη

    Μιας και ειπαμε για πιστα......υπαρχει πιστα της προκοπης στην Αττικη????Γιατι να φτιαξω ενα τετοιο Μ3 απο την στιγμη που δεν υπαρχει κατι σαν τις Σερρες εδω κοντα???????

    Οσο για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου δεν εχει αλλαξει καθολου.......ειναι απιστευτα γραμμικο,ηρεμο και πολιτισμενο

    Στο θεμα καταναλωση,στο ξυλο ακουμπαει τα 17 με 18 λιτρα ανα 100χλμ με ταχυτητες ανω των 220 χλμ.Σε οδηγηση κοντα στα 150/160 ειναι στα μαμα δεδομενα

  6. The Following 2 Users Say Thank You to sokinm3 For This Useful Post:

    Monsta (13-02-10), Stathis (13-02-10)

  7. #36
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m3est Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω με τον SM6 μιας και δεν εβαλα ποτε σε Μ3Ε46 κομπρεσσορα και θελω να προσθεσω πως το 46αρι το μοτερ ειναι ηδη πολυ πιεσμενο και δεν του ταιριαζει κατι τετοιο.
    Στο 92αρι μπορει να εβαζα πιο ευκολα ΕSS αφου δειχνει μεχρι στιγμης πιο αξιοπιστο στα πρωτα 3 του χρονια.Τα 46αρια ειχαν αλλαξει τοσα μοτερ στα πρωτα χρονια που σε προβληματιζε στο να το κομπρεσσαρεις.

    Αν θελεις παντως ενα Μ3 που να μην στεκεται απο τη δυναμη βαλε HPF.

    Ο καθενας μας ομως το βλεπει διαφορετικα το τι θα εκανε στο αυτοκινητο του. Ετσι φιλε Monsta το σοφο θα ηταν να πας μια βολτα με του φιλου Sokin και να δεις το πως παει, πως εχει αλλαξει η οδικη συμπεριφορα το πατημα με την επιπλεον δυναμη και να βγαλεις τα δικα σου συμπερασματα.
    Νικο,οντως ειναι πιεσμενος ο s54 αλλα για τα 6 με 7 psi,δεν τιθεται θεμα.....παντα ομως με σοβαρο προγραμμα.....εκει πιστευω ειναι το θεμα που ποναει......

    Για hpf,πρεπει να χτισεις μοτερ με πιστονια ωστε να μπορεσεις να εχεις σωστα αποτελεσματα και με διαρκεια

  8. #37
    Εγγραφή
    14-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    388
    Thanked
    316
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να πω και γω κατι...

    επειδη έχω οδηγήσει το αυτοκινητο του sokin μπορώ να πω με βεβαιότητα οτι έπρεπε να έχω ασχοληθεί με τα κιτάκια του κομπρέσορα απο την αρχή...

    ο λόγος....το αμάξι του νίκου είναι σαν μαμα ακριβως με την διαφορά οτι οταν πατάς το γκάζι χάνεις την μπάλα...δεν ξεσπάει πουθενά δεν μ@λακίζεται στον δρόμο κ είναι για μενα οτι πρέπει σε αυτήν την μορφή και για πίστα( με 2-3 πραγματάκια ακόμη σε συγκεκριμένους τομείς θα Γ@ΜΕΙ !!! )
    σε σύγκριση με το δικό μου...άστο καλύτερα...
    σε δύναμη δεν έχουμε μεγάλη διαφορά ούτε κ σε ροπή...
    στην οδήγηση όμως κλαίω...το δικό μου κάνει 2 ξεσπάσματα στο φάσμα των στροφών που δουλεύει κ αν δεν είσαι προέτοιμασμένος έχεις πρόβλημα...
    στο ρελάντί γίνεται λίγο της πόρνης με τον τρόπο που δουλεύει κ είναι αρκετα κουραστικό κ στην καθημερινή οδήγηση...δηλαδή ή πας ταξίδι με άδειο δρόμο ή πάς κ το σκίζεις ή δεν πας πουθενα απλά....

    για μένα που είμαι κ βλαμμένος η καλυτερη λυση θα ήταν σε συνεργασία με κάποιον οίκο στο εξωτερικό χαμήλωμα της συμπίεσης κ λίγο παραπάνω πίεση σε καλό κομπρεσέρ και that's it !!!! θα έχει κάποιος αμάξι να το χαίρεται διαρκώς και παντού.....
    Mια ζωή Μ3 που είναι πουταν@ και κυρία...

    Μ3 is gone...

  9. The Following 4 Users Say Thank You to NICK_M3 For This Useful Post:

    deepBLUE (13-02-10), Monsta (13-02-10), NickE60 (13-02-10), Stathis (13-02-10)

  10. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι σοβαρά το συγκεκριμένο project ...
    ...Τι λέτε???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pontiosM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζω πως ο sokkin μπορει να σου απαντησει!
    Πιστευω οτι ο Sokin είναι ο πλέον ειδικός (ώς ο έχων την εμπειρία) για να σου δώσει τα φώτα του.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κωστα, χωρις να το εχω ψαξει το θεμα με του κομπρεσορες, και μιας και σκεφτεσε την αγορα κιτ, απ οσα ακουσα και απ οσα ειδα δεν θα σου ελεγα να πας σε ess.
    Δεν μπορω ακομη να καταλάβω το "κολλημα" που εχουν όλοι οι Ελλαδιτες με την ess.
    ...
    Στην περίπτωση που η αναφορά σου για "κόλλημα" έχει σχέση μ'αυτά που έχεις διαβάσει και για την δική μου θέση περί ESS, επέτρεψέ μου να υπενθυμίσω οτι η δική μου "θέση" (αλλά και άκόμα 2 ατόμων εδώ μέσα) έχει να κάνει με την εφαρμογή της λύσης "twin-screw supercharging" της ESS σε μοτέρ Μ54Β30.
    Για τους συγκεκριμένους κινητήρες (όπου έχουμε και 3 άτομα πλέον την εμπειρία απο εφαρμογή και χρήση), ενδεχομένως ο όρος "κόλλημα" να μην απέχει και πολύ απο την πραγματικότητα μιας και μόνο τα καλύτερα έχουμε να πούμε και για το συγκεκριμένο "πακέτο" της ESS, για την άψογη συνεργασίας της ESS (έχω ανοίξει και σχετικό thread στην ενότητα "εμπειρίες") αλλά και για την απόδοσή του στον δρόμο και τις "συγκινήσεις" που προσφέρει ένθεν κι ένθεν...

    Η εφαρμογή της ESS στα Μ3 Ε46, στον κινητήρα S54, είναι με κομπρέσσορα φυγοκεντρικού τύπου. Είναι αρκετά διαφορετική λύση απο την αντίστοιχη "twin-screw" υλοποίησή της. Για τις διαφορετικές αυτές προσεγγίσεις, επίσης έχω ανοίξει αντίστοιχο thread.

    Eπίσης αν ο όρος "κόλλημα" αναφέρεται στην υλοποίηση του project LOADED της ESS, ε ναί, νομίζω οτι λίγο-πολύ, οι περισσότεροι γνωρίζουμε το τί "αναστάτωση" επέφερε με τις επιτυχίες του και ακολούθως δεν είναι και δύσκολο να επέρχεται ενθουσιασμός και εντυπωσιαμός σε βαθμό "κολλήματος".

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Βαγγέλη, Νίκο που είστε???
    Κώστα προσωπικά τον τελευταίο καιρό είμαι συνέχώς σε ταξιδία εντός και εκτός, με πολύ δουλειά πάνω απο 12 ώρες τη μέρα και δεν προλαβαίνω να τα λέμε συχνά απο το forum.
    Ελπίζω σε κανα μήνα να "χαλαρώσει" η κατάσταση.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (13-02-10), Monsta (13-02-10), Vasilis (13-02-10)

  12. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή just to make it clear...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...αυτα ομως που υποσχονται οι προδιαγραφες σπανιως (και απο οσο ξερω οπως προανεφερα) επιβεβαιωνονται στο δρομο.
    οχι οτι τα αυτοκινητα με ess ειναι αργα, οχι, καθε αλλο, ...
    Ρε ανιψιέ...
    Σου λείπει το έγραφο "φούντωμα" βρε παλιομπαγάσα αλλά ευτυχώς σε "δαιβάζω" αρκε΄τούς μήνερς τώρα...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...απλα δεν ειναι οσο γρηγορα υποσχεται η ess οτι θα ειναι με το plug 'n' play κιτ...
    σχετικά με τις επιδόσεις, η "πράξη" (δρόμος) σε σχέση με την "θεωρία" (υποσχέσεις) είναι ακριβώς ότι συμβαίνει και με επιδόσεις που ανακοινώνουν τα εργοστάσια. Είναι πολύ κοντά αλλά πολύ δύσκολα επιτευξιμες (ειδικά οι επιταχύνσεις απο στάση).
    Εγώ προσωπικά, στα κιλά που είμαι (τα "μαζευω σιγά-σιγά χεχε) δεν έχω καταφέρει να κατέβω κάτω απο 5" στο 0-100 ενώ θεωρητικά θα'πρεπε να'μαι στα 4,7.


    ...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...σε οτι εχει δειξει η πραξη εως τωρα τα ess σε τριλιτρα μοτερ, δεν εχουν πεισει οτι μπορουν να προβληματισουν σοβαρα τα αντιστοιχης ιπποδυναμης ατμοσφαιρικα Μ. και μιλαω μονο για επιταγχυνσεις,...
    Μίσό λεπτό παρακαλώ.
    Στους Μ54Β30 που αναφέρεσαι, η ESS προσφέρει 4 στάδια: TS1, TS2, TS2+, TS3 και ΤS3.

    Το TS1 ξεχνάμε για Ελλάδα αλλά και την σύγκρισή του με την την απόδοση του S54.
    Mε το ΤS2 σε Ε46, πάς όπως με τον Μ3Ε46 (στα roll τα ESS είναι μπροστά)
    Mε TS2+ εισαι μπροστά απο Μ3Ε46 (απ'όπου...)
    Με ΤS3 είσαι πολύ μπροστά απο Μ3Ε46


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...διοτι στο συνολο δεν τιθεται καν θεμα...
    αν μιλάμε για το σύνολο... ένα γνήσιο Μ είναι πάντα Μ ασχέτως επιδόσεων 0-100 κλπ.
    Είναι δεδομένο αυτό και νομίζω παραδεκτό απ'όλους._
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 13-02-10 στις 11:21

  13. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (13-02-10), Monsta (13-02-10), Vasilis (13-02-10)

  14. #40
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Κώστα, όπως το βάζεις, έτσι το βγάζεις.

Σελίδα 4 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP