Γενικά πάντως παιδιά ένα διακριτικό οργανακι
για τη συγκεκριμένη ένδειξη σε ένα καλό μάστορα
είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνει κανείς.
Υπάρχουν πολύ ωραία ψηφιακά που δείχνουν
και αλλά πράγματα.
Εγω πάντως θυμάμαι που στο πουντο που
είχα πιτσιρικάς ένα τέτοιο οργανακι ήταν το
μόνο που έλειπε. Όταν όμως πείρα το αμάξι
που έχω τώρα κατάλαβα πολα πράγματα που
θα με γλυτωναν από πολα λάθη τουπαρελθοντος.
Γνώμη μου; Μεγα σφάλμα των εργοστασίων
να βγάζουν τα αυτοκίνητα χωρίς θερμοκρασία
λαδιού. Είναι εξίσου σημαντικό και μπορεί
και περισοτερο από τη θερμοκρασία νερού.
Βασικά αυτό δε βοηθάει μόνο για το ποτέ το
αμάξι είναι ζεστό και ποτέ πρέπει να ξεκινάει
κανείς να το σκιζει.
Βοηθάει και στο να βλέπουμε την ώρα του
σκισηματος αν ανεβάσει 125 βαθμούς ούτως
ώστε να το ηρεμισουμε κιολα.
Και πιστέψτε με το καλοκαιρακι ακόμα και με
ήρεμη οδήγηση και το κλίμα ανοιχτό μπορεί
να πιάσεις τους βαθμούς αυτούς και χαμπάρι
να μη πάρεις.
Σορυ για το κυριγμα guys.