H πεδηση ειναι πολυ σοβαρο θεμα. Ειδικοτερα αυτοι οι οποιοι δε ζουν μονο για μια ευθεια αλλα στριβουν κιολας πρεπει να καταλαβουν τη σημασια της χρησης ΚΑΙ των σωστων φρενων πισω οταν αλλαζουν συστημα φρενων μονο μπροστα .
Εγω διαπιστωσα τη χρησιμοτητα των τετραπιστονων δαγκανων πισω οταν χρειαστηκε να κανω ενα φρεναρισμα πανικου μεσα στη στροφη.
Ο συνδιασμος των φρενων εμπρος πισω συν το ABS εκαναν το αυτοκινητο να "κατσει" κατω ομοιομορφα και με πολυ καλο ελεγχο κατι που δε θα ειχα αν υπηρχαν μονο δυνατα φρενα εμπρος και πιθανοτατα το αυτοκινητο θα ειχε φυγει με τη μουρη μιας και η ελληνικη ασφαλτος δε προσφερει και την καλυτερη προσφυση για χρηση ABS.
Επισης αυτοι που "αργουν" πολυ να φρεναρουν πριν τη στροφη θα το βρουν χρησιμο .
Τα αυτοκινητα δεν ειναι μοτοσυκλεττες ωπου το πισω φρενο ειναι σχεδον αχρηστο και ελαχιστα χρησιμοποιειται απο τον αναβατη.