Στα Ν40-Ν45 τις διαφορες τις ψαχνεις με το μικροσκοπιο...Διαφορετικη διαχειριση αλλαγες στην αναφλεξη ...αλλαξε πολ/στες απο bremi σε bosch και εφτιαξε λιγο το πραγμα...διαφορετικα μπουζι...Στο μικροσκοπιο ! Οσο για τον Ν40-Ν46 η μεγαλυτερη αλλαγη ηταν οτι ο Ν42 ειχε valvetronic ενω ο Ν46 οχι! Τελος να πω οτι valvetronic ειχε μονο ο Ν42!!! Κανενας αλλος απλα επειδη ειχαν ιδια καπακια (τα πλαστικα) οι παντογνωστες τους βαφτισαν valvetronic! Επισης οι γενειες Ν42-Ν64 ειναι οι μηχανες που περασαν στον Ασσο αργοτερα!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
βλεπω οτι δινει ενα κιτ και για το Μ54Β22.η τιμη θα ειναι περιπου η ιδια?αν και ειναι μικρη η αυξηση ιπποδυναμης
Δεν πιστευω να ειναι ιδια η τιμη για τους λογους που αναφερθηκαν πιο πανω ... Αλλα σκεψου τι λεφτα πρεπει να δωσεις και για ποσα αλογα! Αν ειχε το Μ52 Β20 τοτε το οφελος θα ηταν πολυ μεγαλυτερο ...τοτε θα ημουν πιο θερμος, μιας και η βελτιωση θα αγγιζε τα 50 αλογα!