Αυριο παμε τον κορμο του 325 Μ50 στο ρεκτιφιε να ξεκινησουν οι εργασιες...Παρθηκε η αποφαση να γυαλιστει,καθαριστει το καπακι,βαλβιδες,αυλοι κτλ μαζι με πλανισμα,αλλαγη ελατηριων πιστονιων,μεταλλα μπιελων-στροφαλου για να'χουμε ενα φρεσκο μοτερ ετοιμο να δεχτει 0.7-0.8bar υπερπιεσης....Και βαριεμαι το στρωσιμοοοοο.....
Ακομη δεν ξερω αν θα βαλω και τον στροφαλο του 328 για να παραμεινω στα 2800cc ή θα αφησω το 325 οπως ειναι....Το μοτερ του 328 ειναι τετραγωνο 84χ84 πραγμα που δινει ροπες στις μεσαιες ενω του 325 υποτετραγωνο 84χ75,πραγμα που δινει στροφαρισμα ψηλα....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....