Το μοτερ λοιπον βγηκε ολοκληρο απ'τ'αυτοκινητο για να παει στο ρεκτιφιε για γυαλισμα,καθαρισμα,αλλαγη μεταλλων μπιελων και στροφαλου και αλλαγη κορμου και μπιελων με τα αντιστοιχα μαντεμενια ενος 325 Μ50.Δυστυχως ο αλουμινενιος κορμος και οι λεπτοτερες μπιελες του 328 Μ52 θα ηταν εμποδιο στις μελλοντικες μου βλεψεις για 500+hp.Ειναι γνωστο το προβλημα τους στα λουκια ψυξης καθως και το λεπτο τοιχωμα των κυλινδρων.Αυτη τη στιγμη περιμενω την απαντηση του ρεκτιφιε που θα καθορισει το αν θα βαλω σφυρηλατα(και θα στειλω τη παχυτερη φλαντζα πισω για να παρω μια ΟΕΜ παχους αλλα παλι μεταλλικη της Cometic),ή αν θα τουρμπισω μεχρι 0.7bar-0.8bar με εργοστασιακα πιστονια και συμπιεση 8.9:1.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....