Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

β)
Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
καπου εκει ειναι το ιδανικο αλλα μη ξεχνας αντωνη οτι το σκαθαρι ηταν "αεροψυκτο"
ομως γενικα δε χρειαζεται να τα σπαμε πριν ζεσταθουν καλα, εβγαζα εξω το τουρμπο που σιγουρα θελει να ζεσταθει, κατευθειαν με το που μιζαριζα,
αλλα δεν ανεβαζα πανω απο 1300 στροφες και ΑΒΙΑΣΤΑ, αν ομως θελεις επιδοσεις θα το ζεστανεις καλα,
αυτο για την καλη λειτουργια των κινητηρων ΠΑΝΤΑ