Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Ζέσταμα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ να ρωτήσω κάτι?
    Δηλαδή αμα πηγαίνεις ρε παιδί μου με 3ή και 1300 και πατάς τέρμα το γκάζι,όταν το αμάξι είναι κρύο για να ανεβάσεις μέχρι τις 2700 και να κάνεις αλλαγή,είναι σωστό?
    Δηλαδή το γενικότερο ερώτημα είναι να το σανιδώνεις απο χαμηλές στροφές (βλέπε ταξιτζήδες) όταν είναι κρυο δεν του κάνει κακό?
    Eντάξει γνωστό είναι να μην περνάς τις 3000 για ένα 10 λεπτο με τέταρτο (αναλόγως την θερμοκρασία) αλλά απο χαμηλά τι γίνεται?
    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
    α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
    Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
    και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

    β)
    Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
    ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

    ( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 01-02-10 στις 08:32

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (01-02-10), yannisv (01-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP