Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: a³tech hydro - Γουατ ις δις? (2)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    20-06-11
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    14
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    τοτε και μαλλον δεν αξιζει καποιος να μπει στο ρισκο της εγκαταστασης του.

    ενα αμαξι πχ που καιει εντος πολης 10λ/100 θα κερδιζει 1,7¤ απο καθε 100χλμ που διανυει. Στα 10.000χλμ το κερδος ειναι 170¤. Για να γινει η αποσβεση των 500+ ευρω που κοστιζει η συνολικη εγκατασταση θελουμε περι τα 25.000χλμ.

    επισης το συστημα δεν ειναι δοκιμασμενο χρονια , ωστε να ξερουμε τις παρενεργειες στον κινητηρα , η τη γενικοτερη συμπεριφορα του σε βαθος χρονου. Οποτε το ρισκο της ζημιας ή της ανασφαλειας στην αξιοπιστια ειναι -κατ εμε- μεγαλυτερο απο το συνολικο οφελςο σε βαθος χρονου.


    το υγραεριο που ανθει ειναι δοκιμασμενο τουλαχιστο 20 χρονια και πλεον εχει φτασει στην 6η γενια.



    εχετε καποιο τμημα ερευνας ή κανετε απλα εγκατασταση ενος τυποποιημενου συστηματος?

    μηπως θα ηταν πιο αποδοτικο να τροφοδοτησουμε με εξτρα υδρογονο την εισαγωγη ωστε να εχουμε οφελος? χρησιμοποιωντας μεγαλυτερο ηλεκτρολυτη και μεγαλυτερο δυναμο?


    ποσα λιτρα νερου γεμιζει καθε 800-1200 χλμ? θελω να κανω υπολογισμους σε σχεση με την ενεργεια
    Αγαπητέ φίλε
    "Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... "
    AYTO ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ....

  2. The Following User Says Thank You to Hyzorbest For This Useful Post:

    Dimzan (26-09-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP