Απορια. Η δεξαμενη νερου ειναι στο οχημα?
Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?
Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.
Δεδομενου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??
Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...