-
Ντίνο,
Εχω να πω τα εξής:
Απο οικονομοτεχνικής άποψης, η πιό φτηνή λύση είναι να κρατήσεις το si. Όσο περισσότερο το κρατήσεις, τόσο περισσότερα χρήματα θα γλυτώσεις. Εαν σου δώσουν 12000 τώρα, πράγμα που το θεωρώ δύσκολο, θα ξηλωθεις χοντρα για να παρεις οτιδηποτε που ειναι 3-4 χρονια πιό καινουργιο.
Το πιό δυνατό αντεπιχείρημα είναι τα μειωμένα τέλη σε αυτοκίνητα του '11 αλλά η ετήσια απαξίωσή του θα υπερκεράσει οποιαδήποτε οικονομια σε τέλη και καύσιμο.
Το βασικότερο, κατά τη γνώμη μου θέμα είναι άλλο: Νομίζω ότι το κάρμπον φορμουλίσιο θα σου λείψει. Θα γουστάρεις τη ροπή του ΜΙΝΙ αλλά θα βρίζεις για τα πλαστικά του, τους διακόπτες του, θα βριζεις γιατι δεν ειναι BMW.
Το ίδιο θα σου έλεγα και από την ανάποδη: Εγω ειχα μινι κουπερ ες καμπριο και το εδωσα για ενα 120 καμπριο. Παρ'ότι το πενβέ ειναι πιό ολοκληρωμενο σαν αμαξι, το μινι μου λείπει, θα ηθελα να το εχω. Grass is always greener...
Κρατα το si, απόσβεσε την υπολειμματική του αξία και μετά πάρε κάτι άλλο.
-
The Following 3 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:
ntinos (16-09-11), Ptboul (19-09-11), S8N (16-09-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP