ναι αρη.....η BMW λεει οτι δεν χρειαζεται αλλαγη το λαδι στο σασμαν,ουτε στο διαφορικο,ουτε αλλαγη στο φιλτρο αναθυμιασεων (στα ντιζελ),λεει για αλλαγες λαδιων σε απειρα χλμ........και γενικως λεει πολλα......τα οποια εγω τουλαχιστον και η παρεα μου,οπου ολοι ειναι ''μουτζουρηδες'',τα γραφουμε εκει που δεν πειανει μελανι......για να μην πω αλλου!!!!
και ας ρωτησω εγω με την σειρα μου....
1)γιατι αφου δεν χρειαζεται αλλαγη λαδιων στο σασμαν,παθαινουν ζημια τα μισα??και ειδικα στα ντιζελ οπου ειναι GM???....
εγω μονο οσους γνωριζω με Χ5 ντιζελ που το παθανε....φτανει κιολας!!!
2)το ξερατε οτι οι περισσοτεροι που επαθαν ζημια με το τουρμπο (παλι σε ντιζελ) την ευθηνη φερει το φιλτρο αναθυμιασεων???.....η BMW ομως σφυριζει αδιαφορα.
μπορω να σας λεω ασταματητα,για αστοχιες της αγαπημενης μας μαρκας κατα τα αλλα.......
αλλα θα γινω κουραστικος......
ολα τα παραπανω φυσικα ειναι η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!!! και τιποτα αλλο.....
ετσι τελος παντων τα βλεπω εγω!!!
ειπες αρη οτι οταν αλλαξες λαδια,ειδες διαφορα......
λογικα,απο οτι λεει η εταιρια,δεν επρεπε να δεις καμια διαφορα,αφου τα λαδια ειναι lifetime......
μαλλον ολα αυτα ειναι στη σφαιρα της φαντασια σου!!! (πλακα κανω).
οσο για το καθε ποτε να τα αλλαζουμε......
εγω θα τα αλλαζω καθε 20-30 χιλιαδες χλμ....
ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ.....ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ......ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΛΕΩ,ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ!!!











Απάντηση με παράθεση