
Αρχικό μήνυμα απο
Stathis
την τεχνολογια που θα χρησιμοποιηθει στα αυτοκινητα, οριζουν εδω και χρονια υπαλληλοι που δεν ξερουν μεν πολλα απο τουρμπο ή ατμοσφαιρα, αλλα ελεγχονται απο λομπι συγκεκριμενων κατασκευαστων.
ετσι η απατη των τυποποιημενων μετρησεων, το ψεμα των γραμμαριων, οδηγει την χρησιμοποιηση τεχνολογιας που βλεπουμε τελευταια.
μικρο τουρμπο που εμφανιζεται να καιει ελαχιστα με ενα χιλιοστο του γκαζιου πατημενο, αλλα μολις το πατησουμε ρουφαει οσο 3 ατμοσφαιρικα.
αλλα αυτο δεν υπαρχει στη μετρηση, ετσι περναει στα ψηλα.
η bmw απεδειξε οτι και με μεγαλους ατμοσφαιρικους κινητηρες πετυχαινει ανταγωνιστικες καταναλωσεις σε ολο το φασμα της λειτουργιας του κινητηρα (και οχι μονο σε κατηφορα με 90 χ.α.ω.), φιλικοτητα, μεγαλο ευρος, μικρες απαιτησεις συντηρησης και πολλα ακομα.
δυστυχως ομως τις αποφασεις στις βρυξελες δεν μπορει να τις επηρεασει προς οφελος της τεχνολογιας που υιοθετησε εδω και χρονια, ετσι οπως τελευταια βλεπουμε δινει τη δικη της απαντηση στο θεμα.
με δεδομενη λοιπον την δεινοτητα των βαβαυρων σε ανακαλυψη νεων τεχνολογιων, θα αρχισουμε να βλεπουμε μεχρι που μπορει να φτασει ο τουρμπο.
κατι που δεν θα το βλεπαμε φυσικα απο τους καλους χρυσους φασον tsi του γκρουπ.
τωρα αν θα δουμε ηλεκτρικα αυτοκινητα που να κινουνται αξιοπρεπως, ή χρηση υδρογονου, ή βιοκαυσιμου, ή οτι αλλο, δεν το ξερω ποσο συντομα θα γινει (το ηλεκτρικο σμαρτ κυκλοφορει του χρονου παντως), αλλα πιστευω οτι το αυτοκινητο οπως το ξερουμε εχει καιρο μπροστα του ακομα, μεχρι να δωσει τη θεση του σε αλλου ειδους οχηματα με κινητηρες αντιβαρυτητας και λοιπα κολπα οπως τα βλεπουμε στις ταινιες επ. φαντασιας...