Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: The Turbo Era - ορθο το αναγκαιο;

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    την τεχνολογια που θα χρησιμοποιηθει στα αυτοκινητα, οριζουν εδω και χρονια υπαλληλοι που δεν ξερουν μεν πολλα απο τουρμπο ή ατμοσφαιρα, αλλα ελεγχονται απο λομπι συγκεκριμενων κατασκευαστων.

    ετσι η απατη των τυποποιημενων μετρησεων, το ψεμα των γραμμαριων, οδηγει την χρησιμοποιηση τεχνολογιας που βλεπουμε τελευταια.
    μικρο τουρμπο που εμφανιζεται να καιει ελαχιστα με ενα χιλιοστο του γκαζιου πατημενο, αλλα μολις το πατησουμε ρουφαει οσο 3 ατμοσφαιρικα.
    αλλα αυτο δεν υπαρχει στη μετρηση, ετσι περναει στα ψηλα.

    η bmw απεδειξε οτι και με μεγαλους ατμοσφαιρικους κινητηρες πετυχαινει ανταγωνιστικες καταναλωσεις σε ολο το φασμα της λειτουργιας του κινητηρα (και οχι μονο σε κατηφορα με 90 χ.α.ω.), φιλικοτητα, μεγαλο ευρος, μικρες απαιτησεις συντηρησης και πολλα ακομα.

    δυστυχως ομως τις αποφασεις στις βρυξελες δεν μπορει να τις επηρεασει προς οφελος της τεχνολογιας που υιοθετησε εδω και χρονια, ετσι οπως τελευταια βλεπουμε δινει τη δικη της απαντηση στο θεμα.
    με δεδομενη λοιπον την δεινοτητα των βαβαυρων σε ανακαλυψη νεων τεχνολογιων, θα αρχισουμε να βλεπουμε μεχρι που μπορει να φτασει ο τουρμπο.
    κατι που δεν θα το βλεπαμε φυσικα απο τους καλους χρυσους φασον tsi του γκρουπ.

    τωρα αν θα δουμε ηλεκτρικα αυτοκινητα που να κινουνται αξιοπρεπως, ή χρηση υδρογονου, ή βιοκαυσιμου, ή οτι αλλο, δεν το ξερω ποσο συντομα θα γινει (το ηλεκτρικο σμαρτ κυκλοφορει του χρονου παντως), αλλα πιστευω οτι το αυτοκινητο οπως το ξερουμε εχει καιρο μπροστα του ακομα, μεχρι να δωσει τη θεση του σε αλλου ειδους οχηματα με κινητηρες αντιβαρυτητας και λοιπα κολπα οπως τα βλεπουμε στις ταινιες επ. φαντασιας...



    Στάθη, φαίνεται ότι γνωρίζεις φίλε μου.....
    Παίδες, είχα 207"rallye" πριν το 120i ....

    ε λοιπόν, ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ...
    καλά στο κράτημα δεν το συζητάμε, το BMW είναι απλά αλλού, δεν τίθεται ΚΑΝ θέμα σύγκρισης αφού το μπροστοκίνητο 207 με το 35% του βάρους πίσω και τον ημιάκαμπτο χοροπήδαγε παντού.... ενώ το BMW βρίσκεται σε μία άλλη σφαίρα.....

    στο θέμα του κινητήρα τώρα ο 1.6turbo με τα 150 άλογα (εξέλιξη σε συνεργασία με την BMW...) είχε στην πράξη μεγαλύτερη κατανάλωση από του 120i αφού όταν φούσκωνε η τουρμπίνα έκαιγε πολύ ενώ μέχρι να φουσκώσει αισθανόσουν το lag και ξενέρωνες....
    ούτε λόγος για γραμμικότητα λειτουργίας, καμμία σχέση με το "βάθος" του 2λιτρου ειδικά στην μικρή καρότσα της σειράς 1.
    Ειδικά στα μικρά κυβικά οι αριθμοί λένε τη μισή αλήθεια..... στις τυποποιημένες μετρήσεις τα τουρμπάκια μετρούν σαν οικονομικά 1600άρια και στη μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή τα πηγαίνουν καλά. ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ....

    η γραμμικότητα, άσε τι λένε τα περιοδικά, η ρυθμισιμότητα στην στροφή, η ακαριαία απόκριση δεν είναι προνόμιο των μικρών κυβικών με τούρμπο -> οι κινητήρες αυτοί στα σύγχρονα βαριά σκάφη παρουσιαζονται σαν σχιζοφρενείς .... έχουν 2 πρόσωπα, ένα πριν το lag και ένα μετά.... νωθρό και οικονομικό χαμηλά, δυνατό και βενζινοβόρο ψηλά.... ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟ LLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG .....

    αυτά από εμένα, όσοι ονειρεύεστε ένα ολοκληρωμένο, ρυθμίσιμο με το γκάζι στη στροφή, αυτοκίνητο με 1600 κυβικά και τούρμπο, οδηγείστε το.... ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ... θα καταλάβετε.....


    καλημέρα σε όλους τους φίλους

  2. The Following 4 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    aristent (22-08-11), Dimzan (23-08-11), nikos1400 (22-08-11), S8N (22-08-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP