-
Να διευκρινισουμε οτι αυτες οι μηχανες δεν ειναι ντιζελ....καινε το λεγομενο fuel oil, 380 centistokes.
Για να εκκινησει μια τετοια μηχανη, χρησιμοποιειται αερας ο οποιος προερχεται απο μεγαλα air compressors και που αποθηκευεται σε μπουκαλες υψηλης πιεσης.
Ο αερας αυτος διοχετευεται μεσα στους κυλινδρους και αρχιζει να κινει τα εμβολα.
Μολις η κινηση των εμβολων φτασει στις επιθυμητες στροφες τοτε γινεται το γνωστο "ανοιγμα των πετρελαιων", δηλαδη διοχετευεται καυσιμο στο θαλαμο καυσης. Ο συνδιασμος μεγαλης ποσοτητας αερα που συμπιεζεται με πολυ μεγαλη πιεση μεσα στο θαλαμο μαζι με το καυσιμο προκαλει την αυτοματη αναφλεξη του καυσιμου και θετει σε λειτουργεια το θηριο.
Με τον ιδιο τροπο γινεται και η εκκινηση των ηλεκτρομηχανων του πλοιου.
Στη ναυτικη τεχνικη ορολογια δε χρησιμοποιειται ο ορος μπιελλα, αλλα εμβολο και κεφαλη του εμβολου (πιστονι).
Στη μηχανη των 23,000 ιππων που αναφερθηκαμε εχθες (25,000 max power) η διαμετρος του εμβολου ειναι 60 εκ. Στη μηχανη των 109,000 ισως ξεπερναει το 1 μετρο.
-
The Following User Says Thank You to Nikos For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP