Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
διαφωνώ πλήρως με οποιαδήποτε λογική τεκμηρίου...
τα αυτοκίνητα έχουν συγκεκριμένη εργοστασιακή αξία και γνωστή εμπορική αξία οπότε δεν χρειάζονται αλχημείες
δεκτό το τεκμήριο αγοράς, αλλά όχι το τεκμήριο χρήσης...ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 50000 ευρώ ίσως με αποταμιεύσεις μιας ζωής ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 50000 ευρώ για να συντηρείται!!!
μπορώ να αναφέρω πάμπολλα παραδείγματα για την απίστευτη βλακεία των τεκμηρίων που υποδηλώνουν την ανικανότητα για φορολόγηση στην πηγή των εισοδημάτων.

τέλη κυκλοφορίας...ξεχνάμε τί σημαίνει η φράση αυτή
εγώ έχω 530 και κάνω 6000χλμ το χρόνο και ο πατέρας μου χιουνται αξεντ και κάνει 30000χλμ το χρόνο
ποιός συμμετέχει περισσότερο στη συμφόρηση των δρόμων; ποιός 'φθείρει' περισσότερο το οδόστρωμα; ποιός ρυπαίνει συνολικά περισσότερο το περιβάλλον;

αλλά εδώ στην ελλάδα είμαστε πιό έξυπνοι πχ από τους γερμανούς...εδώ ένα Μ5 τέλη 1200 ευρώ, εκεί 350-400...να πάμε να τους ανοίξουμε τα μάτια..
ισως δεν το διαβασες καλά

Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
Μ5 = 1.000 ευρώ ως τα 1.500 και απο εκεί και πάνω ακόμα 3.500 κυβικά = 6.500 = συνολο 8.000 ευρώ τεκμήριο.
δηλαδή ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ για να συντηρείς ένα Μ5 (και να τρως και να πλένεσαι και να βγαίνεις για καφέ κτλ)= 8.000 ευρώ.
Ξέρεις πολλούς με 8.000 ευρώ ΕΙΣΟΔΗΜΑ το χρόνο να έχουν Μ5? (και πηγαίνουν τα παιδιά τους σχολείο κτλ) μιλάμε για μισθό 600 ευρω το μήνα.
Αν κάποιος με 600 ευρώ το μήνα εχει Μ5, να μας πεί πως τα κατέφερε.

Anyway, ούτε το υπερασπίζομαι ούτε το κατακεραυνώνω, απόψεις ζητάω να ακούσω για το αν είναι πιο δικαιο απο οτι υπάρχει η όχι.