Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τεκμηρια
    Εως 1.000 κυβικα και 7.000 εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ
    εως 1.500 κυβικα και 10.000 εργοστασιακη αξια 3.000 ευρω
    Εως 1.500 κυβικα και μεχρι 20.000 εργοστασιακβ αξια 5.000 ευρω
    Απο τα 1.500 κυβικα και ανω και 20.000 εργοστασιακη αξια και ανω 1.000 ευρω καθε 500 κυβικα.
    Παλαιοτητα ανα 5 χρονια -20/100
    10 χρονια 50/10"
    10 χρονια και ανω 3.000 ευρω παγιο.

    Αυτα με τα τεκμηρια.
    λίγο άδικο για τα μικρού κυβισμού...ένα σεατάκι 1400, να φορολογείτε με μόλις
    τα μισά απο το δικό μου αμάξι πχ. για τις παλαιότητες κτλ κτλ, ποτέ δεν τις κατάλαβα,
    και θεωρώ πως υπάρχουν για να μπερδέυουν την κατάσταση. σε πολές περιπτώσεις,
    ένα παλαιό όχημα, χρειάζεται περισσότερη συντήρηση...όπως και να'χει, εγώ θεωρώ
    χοντρά χοντρά, πως ένα αμάξι σαν το δικό μου, δεν πρέπει να είναι κάτω απο τις
    10.000. στο κάτω κάτω, μιλάμε για ετησίως απο 7κ τον χρόνο, εώς και 13 - 14.
    το ξέρω καλά, γιατί το αμάξι έχει υπάρξει και σαν καθημερινό εργαλείο, και σαν
    αμάξι για σκ τον τελευταίο χρόνο. οπότε μια μέση λύση είναι ότι πρέπει...γενικά
    και μιλώντας απο πλευράς συμφέροντως, είναι ιδανικά τα συγκεκριμένα νούμερα, με
    ίσως λίγη ελαστικότητα στις πρώτες κατηγορίες...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.

    Υβριδικα εως 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας 100 ευρω παγιο.
    Υβριδικα ανω των 2.000 κεκ τελος κυκλοφοριας αναλογα με την εργοστασιακη τους αξια βαση του τυπου
    Αξια Χ 0,9/100 = τελος κυκλοφοριας.

    Πετρελαιο και βενζινη ελευθερα παντου.


    Παμε στα τελη.
    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας εως 2.000 και αρχικη εργοστασιακη αξια 20.000 - 350 ευρω
    Τελη κυκλοφοριας παραπανω απο αυτα, με βαση την εργοστασιακη αξια ανεβαινου ανα 100 ευρω για καθε 5.000 ευρω.

    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Αυτα.
    Απλα και κατανοητα.
    Τα βρισκετε δικαια;

    Ευχαριστω.
    λοιπόν μην βαρέσετε, αλλά θα το πώ. πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός
    που να ελέγχεται απο το πόσο βενζίνη καίει ένα αυτοκίνητο, και να υπάρχει μια χρέωση
    ανά λίτρο, έτσι ώστε να βγαίνει η ετήσια δαπάνη για το σήμα του κάθε αυτοκινήτου.
    εκεί που βάζεις βενζίνη δλδ, καταγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, πειγαίνει στο
    υπουργείο, και απο εκεί μοιράζεται στις ΔΟΥ όπου ανήκουν τα οχήματα. πραγματικά
    πιστεύω πως το μόνο δίκαιο σύστημα για να πληρώνει κανείς το σήμα, είναι ανάλογα
    με την χρήση. ο μοναδικός τρόπος νομίζω είναι αυτός, και αυτεπάγγελτα μάλιστα,
    γιατί όπως ε΄ναι γνωστό εμείς οι ίδιοι, ούτε το 1/3 δεν θα εμφανίζουμε...
    όσο για το πινάκιο, το θεωρώ άδικο για τα μεγάλου κυβισμού, μιάς και όπως είναι
    γραμμένο, ένα Μ3 Ε9Χ, πρέπει να πληρώσει για σήμα πάνω απο 2000 ευρώ, +
    το 40% του τέλους το οποίο είναι άλλα 800+...άκρως άδικο θα έλεγα, ειδικά όταν
    πληρώνει τέτοιο φόρο στα καύσιμα ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου που δεν χορταίνει
    απο βενζίνη, + τα τρελά τέλη ταξινόμησης που πληρώνει με την αγορά του αυτοκινήτου.
    επιμένω σε ένα πρότυπο σαν αυτό που έγραψα. είναι το πιο δίκαιο πιστεύω. πρέπει
    ανάλογα με την χρήση που κάνουμ στον δημόσιο δρόμο να χρεωνόμαστε το σήμα...
    βέβαια, αυτό λειτουργεί αντιστρόφος ανάλογα, μιάς και το 2012 πχ, θα καλούμαστε
    να κλείσουμε την προηγούμενη χρονιά. δεν νομίζω πως είναι κακό. άλωστε γιατί να τα
    προκαταβάλουμε.χρησημοποί σα, πληρώνω. γιατί να πληρώσω χωρίς να ξέρω αν
    θα χρησιμοποίησω, και πόσο (όπως την έπαθα εγώ και κάνα δυο άλλοι πχ)...


    ποιός τα μελετάει αυτά ρε σταμάτη???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Monsta (25-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP