Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων

    Τεκμηρια
    ................... εργοστασιακη αξια ΜΗΔΕΝ

    Αυτα με τα τεκμηρια.

    Παμε τωρα στα τελη κυκλοφοριας.


    Τελη κυκλοφοριας εως 1.500 και αρχικη εργοστασιακη αξια 15.000- 300 ευρω


    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων που ισουται με το 30/100 του τελους
    Επιπλεον τελος για ιπποδυναμεις ανω των 300 ιππων που ισουται με το 40/100 του τελους.

    Αυτα.
    Απλα και κατανοητα.
    Τα βρισκετε δικαια;

    Ευχαριστω.

    Μπράβο Σταμάτη για τη πρωτοβουλία.


    Αρχικά βρίσκω υπερβολή το 300άρι στα 1.400, τη στιγμή μάλιστα που μόλις πριν 2-3 χρόνια ήταν αρκετά κάτω από 200e. Όπως και το -20% στα +5-τίας. Προτείνω να μείνει στο -30% όπως είναι σήμερα.

    Όμως δεν έχω καταλάβει -επειδή συνέχεια αναφέρεις την εργοστασιακή αξία- πως θα υπολογίζεται το τέλος κυκλοφορίας / τεκμήριο σε ένα μτχ αυτοκίνητο πχ 5-10 ετών. Θα κατατάσσεται στη κατηγορία με την ιπποδύναμη ? Θα ακολουθούν τους πίνακες τιμών μτχ του Αuto Tρίτη?

    Μπορείς να δώσεις ένα παράδειγμα? Thanks!


    Επίσης συμφωνώ με τούτο εδώ που είπε ο Πάνος.

    Γιά τα τέλη κυκλοφορίας είμαι αντίθετος γενικότερα, θα προτεινα ειδικό φόρο στη βενζίνη, ισοδύναμου εισπρακτικού αποτελέσματος.
    Υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που ύστερα από τη προτροπή του Κράτους να ψωνίσει ο κόσμος υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο και την αντίστοιχα τεράστια μείωση του τέλους ταξινόμησης πριν τρία χρόνια, έσπευσε να κάνει ακριβώς αυτό. Όμως οι περισσότεροι από δαύτους το έχουν για χρήση σ/κ και συνολικά κάνουν ελάχιστες μετακινήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

    Με βάση λοιπόν τα παραπάνω και μιας που το Κράτος έχει κι εκείνο το δικό του μεγάλο μερίδιο ευθύνης, όπως εξήγησα, θα πρότεινα πινακίδες κόκκινες / κίτρινες / ροζ / πορτοκαλί / κανελί με βούλες, που θα ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ. Με ελάχιστο / συμβολικό αντίτιμο προς το Κράτος πχ 150 ευρώ / χρόνο ή έστω το Χ ποσό (ανάλογα τα κυβικά ή όπως αποφασισθεί) / 365 x τα σ/κ του έτους. Και για να περιοριστεί το κόστος και το μπέρδεμα, θα μπορούσαν να υπάρχουν και απλά αυτοκολλητάκια που θα τα προμηθεύεται ο ιδιοκτήτης στις αρμόδιες ΔΟΥ.

    Φυσικά ούτε λόγος για έκτακτες εισφορές βάση τεκμηρίων και λοιπά φορομπηχτικά μέτρα. Επίσης μη ξεχνάμε ότι κινήσεις όπως αυτές, το μόνο που έχουν ως αποτέλεσμα είναι α) να ΠΑΓΩΣΕΙ εντελώς η αγορά καινούριου / μτχ υψηλού κυβισμού και β) να απαξιώσει την όποια αξία έχουν αυτά τα αυτοκίνητα ως μτχ.......βλ. τιμές χαμηλότερες και από Γερμανία.

    Τέλος, εύχομαι να εισακουστεί η πρότασή σου, όποια κι αν είναι αυτή, μιας που τα μέχρι στιγμής μέτρα που έχουν ανακοινωθεί αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού.

    Έως τότε, οι δικές μου πινακίδες και πολλών ακόμα συμπολιτών μου, θα παραμείνουν στα ράφια των ΔΟΥ να συλλέγουν σκόνη.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    bill_m3 (25-07-11), kostas 325 (25-07-11), Stathis (25-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP