Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε τα πραγματα ειναι απλα μ52 =μονοβανα και δεν φορεθηκαν σε 46αρια ....μ52τυ =διπλοβανα ντιζατα και βγαζαν το 323 170 και το 328 193 αλογα ...μ54=διπλοβανα ηλεκτρογαζο και βγαζαν το 325 192 και το 330 231....τωρα οσον αφορα τις διαφορες οντως σε μπιελοπιστονα το 323 ειναι ιδιο με το 325 αλλα εχουν διαφορες σε εισαγωγη σε εξατμιση απο τους καταλυτες και πισω σε εκκεντροφορους και ισως και σε βαλβιδες αλλα δεν ειμαι σιγουρος και φυσικα εχουν διαφορετικο εγκεφαλο οχι μονο προγραμμα
τωρα οσον αφορα τα μ52β25 ειναι ιδια με τα μ54β25 σε περιφεριακα εκτος απο τα βανος τον εγκεφαλο και το οτι το ενα ειναι ντιζα και το αλλο ηλεκτρογκαζο ...τα ιδια ισχυουν και για τα μ52β28 με το μ52τυβ28 που ειναι παλι ιδια μοτερ με τις παραπανω αλλαγες
Γνωρίζω πολύ καλά πως τα m52 που μετά δεν εχουν τυ δηλαδη m52tub20 (άρα είναι m52b20 π.χ)είναι μονόβανα και φορεθηκαν στα 36ρια!ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ 46ΡΙΑ 6ΚΥΛΙΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ 2ΒΑΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ m52tub20 ΤΩΝ 1991 CC 150 PS.
Εννοείται τα m54 είναι 2βανα πάλι αλλα πιο συγχρονα κ καλα στον εγκέφαλο? πρόγραμμα? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,325,330?Επίσης τα 2βανα m52? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,323,328?
ΠΑΝΤΩΣ Κ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΡΟΠΕΤΟ M54 325 192 PS ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ KAI BAΛΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ ΑΠΟ M52 323 2500 CC 170PS ΤΟ ΤΡΟΠΕΤΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ M54 ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ 192 ΑΛΟΓΑ ΠΡΑΜΑ ΤΙΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 2ΒΑΝΑ ΑΥΤΑ ΜΟΤΕΡ M52, M54 ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ 100% ΙΔΙΑ Κ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΠΤ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η ΣΥΜΠΙΕΣΗ...ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ Η Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Κ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΜΗΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Κ ΤΡΑΒΑΝΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑΥΤΟ Κ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...........