Αγαπητε φιλε η χ3 ξεκιναει απο 480 lit χωρου και φτανει τα 1560 και αυτο δεν εννοει να "πεσουν" τα καθισματα ,αλλα να ανοιξει η συρομενη εταζερα.
Πιστεψε με εγω που ειμαι με πενταμελη οικογενεια και πιο πριν ειχα sedan (απο τα μεγαλυτερα στη κατηγορια) ειναι η μερα με την νυχτα, μεγαλη διαφορα υπαρχει και στη καμπινα απο αποψη χωρων.
Δεν ειναι ομως μονο αυτο (αν και να θυμασαι οταν με το καλο κανεις την δικη σου οικογενεια οτι...καθε λιτρο ειναι πολυτιμο) το suv δεν το επιλεγεις με τα κριτηρια που επιλεγεις το sedan ή το coupe και φυσικα πανω απο ολα ειναι η αντιληψη αισθητικης που εχει ο καθενας η οποια ειναι τελειως μα τελειως υποκειμενικη.
Κατι που αρεσει σε σενα εμενα μπορει να με αφηνει αδιαφορο και τουμπαλιν.
Αν εξαιρεσεις ορισμενες περιπτωσεις σε αυτα τα ακριβα suv (cayenne κλπ) τα οποια σημειωτεων τα περισσοτερα ειναι εταιρικα αμαξια που εχουν "δωθει" σε υψηλοβαθμα στελεχη οι περισσοτεροι ιδιοκτητες suv εχουν και δευτερο αμαξι στην κατοχη τους για τις καθημερινες τους μετακινησεις (εργασια ,ψωνια κλπ).
Απο την αλλη πρεπει να καταλαβει ο κοσμος οτι ενα suv δεν ειναι αναγκη να κανει αρκετες χιλιαδες ευρω τα περισσοτερα ειναι στην κατηγορια 19000- 27000 οσο παραξενο και αν ακουγεται αυτο.
Η πενταρα ποσο κανει?
Τεσπα το θεμα ειναι οτι μπορει μεν στο εξωτερικο τα touring να αποτελουν την πρωτη επιλογη μιας τετραμελους και ανω οικογενειας ομως εδω ειναι Ελλαδα και ο Ελληνας παιρνει ενα αμαξι περα απο το να ικανοποιησει τις αναγκες της οικογενειας του, να ικανοποιησει και τα δικα του γουστα οποια και αν ειναι αυτα...