τα στεϊσον ειναι αριστες επιλογες για τις αναγκες της οικογενειας...

τα suv ξεκινησαν να εξαπλωνονται διοτι οι κατασκευαστες διεκριναν το ρευμα και τα εφτιαξαν σαν υπερυψωμενα στέισον.
ετσι τα περισσοτερα ειναι σαν ψηλες λιμουζινες, πολυ ανετα, με ποιοτητα κυλισης επιβατικου και η οποια συγγενεια με τζιπ ειναι καποια συστηματα μεσω της προοδου των οποιων προσφερουν και αυξημενες δυνατοτητες εκτος δρομου.

τωρα γιατι να προτιμησει καποιος ενα Χ5 εναντι ενος 535 xi τουρινγκ? ή ενα Q5 εναντι ενος allroad ή ενος Α4 κουατρο στέισον?
δεν υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος, περαν της εμφανισης, του σχεδιασμου, της φρεσκαδας που προσφερουν σαν πιο καινουργια "φρουτα".
κακα τα ψεματα, τα στέισον υπαρχουν σχεδον αναλοιωτα σχεδιαστικα δεκαετιες. τα suv σαν πιο συγχρονα και πιο καινουργια στο ματι ειναι λογικο να συγκεντρωσουν μεγαλυτερο ενδιαφερον. επισης το μαρκετινγκ τα εχει πλασαρει ως "οχηματα ελευθερου χρονου", ή "σπορ ευχρηστα οχηματα" πραγμα που επιδρα θετικα στην ψυχολογια του αγοραστη.
στην εικονα του στεϊσον που εχει καποιος στο μυαλο του, περιλαμβανονται, παιδια, μπαγκαζια, υποχρεωσεις, μια ωραιοτατη εικονα η οποια δεν εχει ομως να κανει με περιπετεια ή ελευθερια...
αντιθετα τα suv τονιζουν αυτην την πλευρα του χαρακτηρα τους και παρολο που τελικα θα πατησουν ελαχιστο χωμα ή θα κανουν ελαχιστα παιχνιδια και θα κανουν την ιδια πανω κατω χρηση με τα λιγοτερο "γκλαμουρατα" αδελφια τους (γι αυτο και οι κατασκευαστες τα εφτιαξαν τοσο καλα για στην ασφαλτο), προτιμωνται απο τους καταναλωτες για αυτον ακριβως το λογο.

επισης τα suv δεν ειναι μεγαλυτερα ή σημαντικα βαρυτερα απο τα στεϊσον, ενω και απο καταναλωση βρισκονται κοντα. μιλαμε παντα για αυτοκινητα ιδιου μεγεθους με τον ιδιο κινητηρα.

η εξελιξη της τεχνολογιας εκανε εφικτη την υπαρξη οχηματων που αν και ζυγιζουν 2,5 τονους, επιταγχυνουν τα 100 κατω απο 5 δευτερα, ξεπερνανε τα 300 χ.α.ω. και μπορουν να στριψουν σαν μπαλαρινες (σε σχεση με το βαρος και τον ογκο τους βεβαια).
για ποιο λογο υπαρχουν κορυφαιες εκδοσεις στα suv? για τον ιδιο λογο που υπαρχουν π.χ. στα σενταν τα στέισον ή στα roadsters.
τι πρακτικο λογο υπαρξης εχει ενα rs6, μια Μ5, μια E-class amg, ενα 997Τ καμπριο? καμια κατα την αποψη μου, περαν της καλυψης του γουστου, της υπερβολης, της ματαιοδοξιας, της δυνατοτητας (ας βαλει ο καθενας οποια λεξη θελει) μιας μεριδας ανθρωπων που ψαχνουν το περισσοτερο σε καθε εκδηλωση της ζωης τους.
ειναι καθαρα φιλοσοφικο και το ερωτημα και η απαντηση οπως εχω ξαναγραψει.