Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 64

Θέμα: E90....περιμενωντας το θαυμα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #17
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18833
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κοντεύω να γίνω πιο γραφικός κι απ' τον Πέτρο τον πελεκάνο, αλλά δε μπορώ να κρατηθώ άλλο...

    Αυτά τα γκάλοπ στον χώρο εργασίας περί αξιοπιστίας αυτοκινήτων έχουν τόση αξία όση και οι δηλώσεις του Παπακωνσταντίνου για την οικονομία. Οι μισοί απ' αυτούς που ανοίγουν το στόμα τους δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο κι απλώς παπαγαλίζουν τα στερεότυπα που διαβάζουν 30 χρόνια τώρα στους 4Τ. Οι άλλοι μισοί προτιμούν να ομολογήσουν ότι τους κερατώνει η γυναίκα τους παρά ότι τρέχουν από συνεργείο σε συνεργείο για το καινούργιο τους αυτοκίνητο, λες και θα τους κακοχαρακτηρίσουν.

    Αγαπητέ Λευτέρη, ανέφερες τη Mercedes. Ο πατέρας μου έχει αλλάξει τρεις από το 1991 έως το 2008. Μεγαλύτερος μύθος από την αξιοπιστία και την ποιότητα κατασκευής των σύγχρονων M-B δεν υπάρχει, η δε συντήρησή τους είναι ΓΕΛΟΙΩΔΩΣ ακριβή. Δε γνωρίζω από που να ξεκινήσω, χρειάζομαι κυριολεκτικά σελίδες για ν' απαριθμήσω τα προβλήματα που έχουν βγάλει. Και δεν αναφέρομαι σε προβλήματα όπως αισθητήρες και πλαστικά. Αναφέρομαι σε αυτόματα κιβώτια που κάνουν κράου στη μέση του πουθενά, σε εξατμίσεις που σαπίζουν κάθε χρόνο, σε κομπρέσσορες, σε δυναμό, σε κομπρεσσέρ κλιματισμού, σε καντράν, σε εγκεφάλους, σε, σε, σε...

    Αγαπητέ Μιχάλη, αναφέρθηκες σε δυο-τρια μοντέλα του group VAG τα οποία για κάποιον λόγο θεωρείς αξιόπιστα. Γνωρίζεις κάτι γι' αυτά? Έκανες μια απλή αναζήτηση σε sites του εξωτερικού? Πήγαινε στο vwvortex.com και ρίξε μια ματιά. Γιατί το να μου λες ότι το Golf IV anniversary είναι αξιόπιστο είναι σα να λες ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι παρθένα. Ο κόσμος το 'χει βούκινο κι εμείς κρυφό καμάρι. Golf V GTI είχα κι εγώ, σχολαστικά συντηρημένο και pampered που θα 'λεγαν οι Αμερικανοί. Κάθε τρεις και λίγο ήθελε σκάστρα, PCV, σινεμπλόκ, ψαλίδι, top mount, πολλαπλασιαστές κ.ο.κ. Άπό ποιότητα? Τα καθίσματα φθείρονταν απίστευτα εύκολα, το ταμπλώ έτριζε σα σκουριασμένο ράντζο (όταν το άνοιξα το πρώτο τρίμηνο βρήκα τουλάχιστον 3 βίδες ξεβίδωτες), οι αρμοί στο αμάξωμα ήταν για τα πέρα αμπέλια και η κατανάλωση -οδηγώντας σα Λουκία- τουλάχιστον 2 λίτρα πάνω από την 5άρα που έχω τώρα, η οποία και 300 κιλά πιο βαρειά είναι και οδηγείται σανιδωμένη (για να πάρει τα πόδια της). Ειδικά το MkV το είχα κάνει φύλλο και φτερό για να κάνω retrofit σε εξοπλισμό. Η ποιότητα πίσω απ' αυτό που βλέπεις όταν κάθεσαι στη θέση του οδηγού μάλλον θα σε απογοητεύσει.

    Για το Passat CC δε μιλάω καν. Αν σ' αρέσει σχεδιαστικά πάω πάσο. Προσωπικά το θεωρούσα συμπαθητικό ώσπου το είδα παρκαρισμένο δίπλα σε μια Ε39. Τότε φάνηκε πολύ κορεάτικης προέλευσης η αισθητική του και σίγουρα καθόλου κλασσάτη. Μπες μέσα, οδήγησέ το, βάλε και κάποιον να κάτσει πίσω (κατά προτίμηση κοντό ή ακέφαλο), δες και το τεράστιο πορτ μπαγκάζ μ' εκείνη τη σχισμή που η VW επιμένει να ονομάζει άνοιγμα και φυσικά μη ξεχάσεις να προτιμήσεις την πανοραμική οροφή για να καψαλίζεται το κεφάλι σου 8 μήνες το χρόνο. Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν να πάρω ώσπου κατάλαβα ότι το Octavia είναι πολύ πρακτικότερο και πολύ τιμιότερο. Τελικά με κέρδισε μια μεταχειρισμένη BMW. Όπως λέει και η διαφήμιση: "Ξέρεις ότι δεν είσαι ο πρώτος της, αλλά σε νοιάζει?" Όχι που να πάρει ο διάολος, δε με νοιάζει.

  2. The Following 11 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Andreas_E92 (11-06-11), bill_m3 (11-06-11), GiannisRob (11-06-11), imolarot (11-06-11), individual (11-06-11), Jimmakos (11-06-11), Leonidas_E39 (11-06-11), m-power_01 (11-06-11), michaelp900 (11-06-11), PANOS-E60 (11-06-11), Thomelef (11-06-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP