το κολλημένο διαφορικό όσο απολαυστικό είναι, άλλο τόσο κουραστικό και επικίνδυνο μπορεί
να γίνει...είναι σαν να κάνεις το αμάξι να συμπεριφέρεται σαν καρτ έχοντας τους τροχούς
μονίμος μπλοκαρισμένους...τα μπλοκέ διαφορικά με ποσοστό εμπλοκής έχουν λόγο που είναι
φτιαγμένα έτσι και δεν είναι κολλημένα...αν σε μια ανοιχτή στροφή πχ πάς με 120 - 130, οι
τροχοί σου οι πίσω, έχουν άλλη ταχύτητα ο ένας απο τον άλλο. δλδ...ο εξωτερικός τροχός
λόγο του ότι διανύει μεγαλύτερη ακτίνα κύκλου, αναγκάζεται να γυρίσει περισόττερες φορές
απ'ότι ο εσωτερικός που έχει να διανύσει μικρότερη ακτίνα...σε αυτή την περίπτωση λοιπόν,
και αναλόγος πόσο φαρδύτερο είναι και το αμάξι σου, τόσο πιο επικίνδυνο μπορεί να γίνει
ένα κολλημένο διαφορικό...κοινός, μπορείς να φάς τρελό χαστούκι απο εκεί που δεν το
περιμένεις, ειδικότερα αν το αμάξι δεν έχει και την απαιτούμενη δύναμη για να σε επαναφέρει
εκεί που πρέπει...εγώ στο κόμπακτ είχα κολήσει το διαφορικό απο το 316, και σε μια βδομάδα,
πείγα και το ξήλωσα. πολύ ωραίο, αλλά είχα βαρεθεί σε χαλαρή οδήγηση, να μπαίνω και να
βγαίνω απο την στροφή ρολαριστός...
την γρήγορη οδηγηση την ξεχνάς, και περιορίζεσαι στο γεγονός πως αν θέλεις γρήγορη
οδήγηση, τότε θα πάς μόνο με τα ανάποδα...γνώμη μου είναι ένα καλό μπλοκέ...