-
Όταν το αυτοκίνητο εκτελεί κυκλική κίνηση ή και απλή καμπύλη αυτομάτως δουλεύει το διαφορικό, με αποτέλεσμα ανάλογα τη φορά της στροφής οι τροχοί να μην έχουν την ίδια ταχύτητα ταυτόχρονα. Αυτό συμβάλει στην οδηγική συμπεριφορά και την ασφαλή οδήγηση του αυτοκινήτου. Τώρα αν είναι τύπου Dragστεράδικη χρήση δεν γνωρίζω. Είμαι σίγουρος ότι δεν σε καλύπτω με αυτό, απλά και εγώ προσπαθώ να καταλάβω, γιατί κάποιος θα τοποθετούσε ένα κολλημένο διαφορικό (έναν απλό άξονα δλδ) για να μεταφέρει την κίνηση σε ένα καθημερινό αμάξι...?
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP