Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πρωτο και πιο δυνατο 318is turbo εκεινης της εποχης το ειχαμε φτιαξει με τον ξαδερφο μου στην POWER TUNING,ειναι το αμαξι που φιγουραρει στο εξωφυλλο ενος παλιου τευχους του POWER TECHNIQUES.Στην τελευταια του μορφη με σφυριλατα και μεγαλο turbo ειχε ξεπερασει τους 320 ιππους σε φουλ πιεση......σε αυτο το αμαξι ειχαμε βαλει εισαγωγη τοτε απο Ε30 318is κινητηρα και εκλεινε κανονικα το καπο και απλα ειχε γυρισει το λουφτ απο την αλλη μερια.

Πολυ δυναμη και αργοτερα βαφτηκε μεσα-εξω χρωμα estoril-blau metallic......ωραια χρονια καπου το 1998-99 ολα αυτα!!!

Καλη τυχη και σε εσενα στο project σου,το παρακολουθω με χαρα!!!
πολύ!! Το νέο σου βοηθάει πολύ το προντζεκτ μου! Για την εισαγωγή είχα φάει όλο το νετ και κανένας δεν ήξερε! Μάλιστα ρώτησα ακόμα και στο m42club και η απάντηση ήταν ότι δεν χωράει! Επιφυλακτικός εγω συνέχισα να ψάχνω αλλά δεν βρήκα κάτι αντίθετο. Αν και εν τέλη βρήκα την εισαγωγή δεν την αγόρασα, ελπίζω να την έχουν ακόμα!

Εγώ πρέπει να βάλω πολλαπλή απο Ε30 γιατι δεν υπάρχει χώρος για τον κομπρέσορα. Εσείς όμως δεν θα είχατε χωροταξιακά προβλήματα, γιατί την αλλάξατε? Για απόκριση?

Εγώ το Luft θα το καταργήσω, αλλά εσείς γιατί το πήγατε απο την άλλη? Συνήθως σε τέτοιες κατασκευές το βάζουν ακριβώς μπροστά απο την πεταλούδα. Μεχρι πόσα άλογα μπορούσατε να διαβάσετε με το luft?

Η δουλειά που κάνετε για την τότε εποχή και όχι μόνο πρέπει να ήταν φοβερή, αν θέλεις πες μας δυο λόγια...

Και εγώ παρακολουθώ την αναζήτησή σου με πολύ ενδιαφέρον πραγματικά και ελπίζω να βγει το όνειρό σου αληθινό!! Αν και είμαι σίγουρος ότι αργά ή γρήγορα θα συμβεί και τότε θα ανταμοιφθείς!! Μπράβο σου που κυνηγάς ένα απο πιο fun o drive οχήματα EVER!