βασίλη, διάβασε την πρώτη υπογράμμιση που έκανες...είναι ψυχολογικό το θέμα και τπτ
παραπάνω...αν παίζεις στις 3000 - 4500 στροφές στο 1/4 του γκαζιού, είναι ακριβώς το
ίδιο πράγμα με το αν παίζεις στις ίδιες στροφές, με το γκάζι στην μέση της διαδρομής του.
απλά επειδή ο οδηγός πατάει πολύ λίγο γκάζι και η επιτάχυνση έρχεται νωρίτερα, νομίζει
πως το υπόλοιπο της διαδρομής που μένει, είναι σημαντικό ενώ δεν είναι...ουσιαστικά αν
κάποιος μικραίνει την απόσταση του γκαζιού με κάποιο τρόπο, θα έχει ακριβώς το ίδιο
αποτέλεσμα...το αν αξίζει ή όχι, είναι στην κρίση του καθενός.