Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panos90 Εμφάνιση μηνυμάτων
να πω οτι το ειχα βαλει κιολας...

εσεις οι ιδιοι το ειπατε οτι βελτιωνει την αποκριση του ηλεκτρογκαζου..
και μαλιστα το εχετε δοκιμασει κιολας.
δηλαδη μειωνεται το χρονικο διαστημα απο την στιγμη που πατησεις γκαζι μεχρι να ανοιξει η πεταλουδα.
αρα βελτιωνεται και η ρεπριζ στο χρονικο διαστημα που αφορα την παραπανω ενεργεια..
μετα το αμαξι παει ιδια.. δεν πηρε αλογα.
τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο.

ουτε παραπληροφορω ουτε τιποτα..
αν το κανω μαλλον δεν ειπωθηκε καλα απο εσας κατι παραπανω.
εγω ενα συμπερασμα εβγαλα (απο αυτα που διαβαζω εδω μεσα) και πεσατε να με φατε.

τωρα αν θα παθει κακο καποιος απο αυτο..
οσο επικινδυνο ειναι να πατησεις το sport (σε αμαξια που το εχουν) αλλο τοσο ειναι και αυτο.. (γνωμη μου)

τελος και απο μενα
φιλε μου δεν επεσε να σε φαει κανεις.
απλως ειναι λαθος τα συμπερασματα σου.

οι επιδοσεις ενος αυτοκινητου καθοριζονται χοντρικα απο την ιπποδυναμη και το βαρος.
υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαιως οπως η μεταδοση, οι τροχοι, τα ελαστικα κλπ αλλα δεν μας απασχολουν εφοσον θα μιλησουμε για το ιδιο αυτοκινητο.

η αλλαγη λοιπον στους χαρτες του γκαζιου ΔΕΝ επιφερει καλυτερευση των επιδοσεων. ειναι πολυ ευκολο να το καταλαβει κανεις αυτο.
το κουμπι σπορτ δεν προσθετει κατι ουτε το καλωδιο του μπουλεκου (εξαιρειται το κουμπι power των Μ που αυξανει την ιπποδυναμη αλλαζοντας ολη τη χαρτογραφηση).

ετσι απο τη στιγμη που δεν μεταβληθηκε ουτε το βαρος ουτε η δυναμη του αυτοκινητου οι επιδοσεις σου θα ειναι απολυτως ιδιες φιλε μου. τοσο απλα.

και για να θυμηθουμε και λιγο φυσικη γυμνασιου, εδω μιλαμε για το δευτερο νομο του νευτωνα.
a = F/m

απο τη στιγμη λοιπον που δεν αλλαζει το F και το m, δεν μεταβαλεται το a, οσα βραβεια και να παρει ο μπουλεκος...

ανθρωπος που δεν αντιλαμβανεται ουτε τοσο βασικα πραγματα που τα ξερουν και μικρα παιδια (και δεν εννοω εσενα) τι να πουμε...?
μεγεια του με χαρα του και η γνωση του και το πουστερ!