δεν ξερω ρε παιδια .. εγω εχω σοβαρο θεμα με το γκαζι..
ειχα μαλλον (βλεπε ανοδο τιμης βενζινης).. τι εννοω..
ετσι οπως ειναι ρυθμισμενο στην πολη σε βοηθα να καις οσο το δυνατον λιγοτερη βενζινη...
δηλαδη μεχρι την μεση του γκαζιου εχει ενα κενο.. και ειτε πατας 0.1cm ειτε 1.5cm το ιδιο γκαζι σου δινει...
αυτο σε βοηθα στην καταναλωση γιατι δεν μπορεις να εισαι παντα ακριβης στο πατημα του γκαζιου..
και να πατας παραπανω απο οσο χρειαζεται για να βγαλεις τα μετρα που θες μεχρι το επομενο stop....
ΟΤΑΝ θες να πας γρηγορα ομως η κατασταση ειναι ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΗ..
ειχε βαλει ενα φιλο μια φορα στο αμαξι.. και του λεω..
θα πατησω με δυναμη το γκαζι και θα ακουσεις το κλακ..
μετρα μετα απο ποσο θα δωσει γκαζι...
παταω.. κλακ.. 1 με 1.5 sec να μου δωσει ΤΕΡΜΑ γκαζι..
το οποιο δεν το δινει αμεσως αλλα προοδευτικα!
(και η ακολουθουμενη καζουρα οτι ο ιαπωνας του ειναι καλυτερος και οι γερμανοι ειναι για γερους και για γκομενες.....)
επομενως αν το sprint booster μου δινει την δυνατοτητα να εχω ΤΕΡΜΑ γκαζι σε 0.1sec , εννοειται πως θα νομιζω οτι εχω παρει αλογα..
και θα επιταχυνω και σαφως καλυτερα..
αφου σε προσπεραση θα εχω κερδισει 1 sec στην ουσια.. δεν ειναι και λιγο...
τωρα βεβαια να δωσω 200 ευρω για αυτο .. το σκεφτομαι.. προτιμω να τα δωσω σε βενζινη να πηγαινω συνεχεια με ταπα το γκαζι![]()