-
Επειδή στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί καλή επιτυχία Στράτο.
Όμως θα σου έλεγα να σκεφτείς σοβαρά το πακέτο ανάρτηση - φρένα - διαφορικό. Όπως θα θυμάσαι εγώ πρώτα είχα κάνει αυτές τις βελτιώσεις και μετά άρχισε το πανηγύρι με τα άλογα. Επίσης δεν θα ήτανε κακή ιδέα να βάλεις άκρα κτλ από Μ3. Πολλά παλλικάρια στο e90 το έχουνε κάνει και παραμιλάνε.
όσο για τα 500 στον τροχό το ξέρεις από σήμερα ότι είναι εφικτό. Αλλά τα Αμερικανάκια τα βγάζουνε κυρίως στις πίστες σε κλειστές συνθήκες κτλ. όχι σε πατήματα μέσα στους ελληνικούς δρόμους όπου σου πετάγεται από σκυλί έως καροτσάκι με γιαγιά.
Από την άλλη βελτίωση χωρίς να την χρησιμοποιείς δεν βλέπω το λόγο να την κάνεις. Και επειδή σιγά σιγά θα μπαίνει ο διάολος μέσα σου όλο και πιο πολύ στο τέλος θα βρεθείς να πηγαίνεις περισσότερο με τους μεγάλους χάρτες παρά με τους μικρούς.
Προχώρα λοιπόν αλλά να ξέρεις γιατί την κάνεις την βελτίωση. Και τέλος αν δεν έχεις το συνολικό budget για μια πλήρη αναβάθμιση ξεκίνα πρώτα από φρένα αναρτήσεις κτλ. Πάλι θα νομίζεις ότι οδηγάς ένα ανώτερο αυτοκίνητο και ας μην έχει 500 άλογα. Άλλωστε και τα 500 πια είναι λίγα για τη δουλειά που το θέλεις. Οπότε μετά που θα πάμε; στα 1000?. Πάντα υπάρχει κάτι πιο γρήγορο από μας. Απόδειξη ότι εμένα με το m3 με τρυπάνε σχεδόν τα πάντα. Όπως λέει και η διαφήμιση όμως " δεν βγάζουν απόλαυση". Πλέον δεν με νοιάζει. όταν είχα το 35αρι όμως έτσι και με περνούσε κάποιος έπερνε φωτιά το paypal. Διαφορετική φιλοσοφία, διαφορετικά αυτοκίνητα.
Ότι και αν κάνεις πάντως καλή επιτυχία.
-
The Following 7 Users Say Thank You to yodas For This Useful Post:
bimmer-corfu (05-04-11), imolarot (04-04-11), merlin (04-04-11), Panos 316T (04-04-11), stratos (05-04-11), Thomelef (04-04-11), Z4 DCT (04-04-11)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP