-
To να κάνεις μία τέτοια αλλαγή έχει λογική μόνο εάν 1. έχεις κόλλημα με το 46 m3, 2. πουλάει κάποιος γνωστός σου πένα m3. Aλλιώς είναι κρίμα να δώσεις το 93άρι σου που γνωρίζεις κάθε του πτυχή για ένα αγνώστου ιστορικού μεταχειρισμένο αμάξι.
Το ότι είναι παλιότερο σαν μοντέλο το 46 δεν μου λέει και πολλά, προσωπικά το θεωρώ τόσο όμορφο και well engineered μοντέλο που τα χρόνια του δεν τα δείχνει με τπτ! Υπάρχουν φορές που οδηγάω το δικό μου και έτσι όπως στριγγλίζει (εντελώς διαφορετικά από οποιοδήποτε άλλο μοτέρ παραγωγής) αναρωτιέμαι πόσο θα έπρεπε εν έτη 2011 να πληρώσω για ένα σύγχρονο όχημα επιδόσεων ώστε να απολαμβάνω ανάλογης ποιότητας ήχο από το αμάξι μου! Στο μόνο που υπερτερεί το 93 είναι η ποιότητα κύλισης και αν είχες coupe θα σου έλεγα και η ακαμψία.
Έχω πάντως να παρατηρήσω, σύμφωνα και με δηλώσεις γνωστών μου που υπήρξαν κάτοχοι τόσο Μ3 όσο και 335, πως το 335 μάλλον δεν καταφέρνει τόσο καλά να διατηρήσει το "δέσιμο" ή το "κόλλημα" του οδηγού με το αυτοκίνητο όσο ένα Μ μπορεί...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]

-
The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP